پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

نفرات برتر کنکور

نفرات برتر کنکور

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش، گفت: با هرنوع تخلفی با شدت برخورد می‌شود و از دادستان خواسته شده است که شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به جرائم تدارک ببینند و مقدمات لازم فراهم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شرکت یک میلیون و 800 هزار دانش‌آموز در آزمون‌هایی نهایی از سهم 50 درصدی سوابق تحصیلی دوازدهمی‌ها در کنکور 1403 خبر داد و گفت: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیر ممکن است.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شرکت یک میلیون و 800 هزار دانش‌آموز در آزمون‌هایی نهایی از سهم 50 درصدی سوابق تحصیلی دوازدهمی‌ها در کنکور 1403 خبر داد و گفت: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیر ممکن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین قنواتی، دانشجوی کارشناسی روانشناسی دانشگاه خوارزمی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و سخنران چهارم دیدار، در صحبت‌های خود عنوان کرد: امروز رویکرد‌های عدالت‌خواهانه وَجه پوپولیستی پیدا کرده است و ما در دام تناقض میان عمل و شعارهایمان گیر افتاده‌ایم. متن سخنرانی وی به شرح زیر است: سلام گرم و خالصانه اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی...

وب‌گاه خبر آنلاین

حال و هوای دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب متفاوت از سال قبل بود؛ از یک سو این دیدار تحت تاثیر جنگ غزه و حمله اخیر اسرائیل به کنسولگری ایران قرار داشت و از سوی دیگر گرانی ها، گلایه دانشجویان را نیز سبب شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دیدار ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این دیدار 6 تن از دانشجویان به نمایندگی از تشکل‌های دانشجویی به بیان سخنان و دیدگاه‌های خود پرداختند. حسین قنواتی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، پوریا عصار به نمایندگی از بسیج...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در دیدار با رهبری گفت: عدم تحزب و سیاست‌ورزی تشکیلاتی، انتقال نسلی در امر سیاسی را با ابتذال مواجه کرده؛ تا آنجا که سخنران درجه چندم بحث‌های فرعی، به مصاف واقعیت‌های سیاسی می‌رود و یک عضو کابینه، با بستن فهرست، برای آینده سیاسی خود بذرپاشی می‌کند!

خبرگزاری تسنیم

در دیدار ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب با فعالان دانشجویی 6 تن از دانشجویان به نمایندگی از تشکل های دانشجویی به بیان سخنان و دیدگاههای خود پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در دیدار با رهبر انقلاب گفت: رویکردهای عدالت‌خواهانه وَجه پوپولیستی پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر 5 تا 15 آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیر ماه 1403 برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک پاسارگاد در پی تداوم و تعالی تفکر سازنده خود در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی، در سال 1402 نیز با احداث مدارس، کتابخانه‌ها، حمایت از نخبگان، اهدای خون توسط پاسارگادیان و... بر ایفای نقش جهادی و مؤثر به‌منظور آبادی هرچه بیشتر میهن عزیزمان ایران اهتمام ورزید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر آموزش و پرورش جزئیات برگزاری امتحانات نهایی دی ماه دانش آموزان را تشریح کرد. معاون وزیر آموزش و پرورش جزئیات برگزاری امتحانات نهایی دی ماه دانش آموزان را تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با تدابیر خوب اندیشیده شده برای برگزاری امتحانات نهایی، چه در مرحله طراحی سوالات و چه در مرحله توزیع برگه‌های امتحانی و نیز در فرآیند تصحیح برگه‌های امتحانی،...

وب‌گاه تابناک

بانک پاسارگاد برای شانزدهمین سال پیاپی از رتبه‌های برتر کنکور سراسری تجلیل و آن‌ها را موردحمایت قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور 1402 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی که اطلاعات آن از سوی سایت مرکز آزمون این دانشگاه اعلام شده) از روز دوشنبه 17 مهر، مدارک لازم برای نام‌نویسی پذیرفته‌شدگان اعلام شد. با توجه به ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور 1402 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی که اطلاعات آن از سوی سایت مرکز آزمون این دانشگاه اعلام...