یک‌شنبه 15 مهر 1403

حمایت ایلان ماسک از ترامپ؛ شادی عجیب ایلان ماسک در سخنرانی ترامپ / ویدئو

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
حمایت ایلان ماسک از ترامپ؛ شادی عجیب ایلان ماسک در سخنرانی ترامپ / ویدئو

ایلان ماسک: ما در مقطعی حساس برای سرنوشت کشور هستیم. بهتر است میانه روها هم از دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری حمایت کنند. ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس، در تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ که شنبه شب در پنسیلوانیا (محلی که ترامپ پیشتر در آن هدف سوءقصد نافرجام قرار گرفته بود) برگزار شد، حضور یافت و حمایت خود را از او اعلام کرد. ماسک در سخنانش با مقایسه ترامپ و...

ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس، در تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ که شنبه شب در پنسیلوانیا (محلی که ترامپ پیشتر در آن هدف سوءقصد نافرجام قرار گرفته بود) برگزار شد، حضور یافت و حمایت خود را از او اعلام کرد.

ماسک در سخنانش با مقایسه ترامپ و جو بایدن، جمعیت را به مبارزه و حمایت از ترامپ فراخواند. او تاکید کرد که پیروزی ترامپ برای حفظ قانون اساسی و دموکراسی آمریکا ضروری است. ماسک همچنین هشدار داد که دموکرات‌ها قصد دارند حقوق رای‌دهندگان و آزادی بیان را محدود کنند.

این اولین بار بود که ماسک در یک کارزار انتخاباتی ترامپ سخنرانی می‌کرد و از حضار خواست تا حتما برای رای‌دهی ثبت‌نام و دیگران را نیز تشویق به رای دادن کنند.

(ویدیو) شادی عجیب ایلان ماسک در سخنرانی ترامپ

ایلان ماسک هنگام ورود به صحنه انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا برای سخنرانی چند بار به بالا پرید.

ایلان ماسک در گردهمایی انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا گفت: ما رئیس‌جمهوری داشتیم که نمی‌توانست از پله‌ها بالا برود و دیگری که بعد از تیراندازی با مشت تکان می‌داد و شعار می‌داد قاتل، قاتل، قاتل.

آمریکا سرزمین شجاعان است و هیچ آزمایش واقعی برای نشان دادن میزان شجاعت وجود ندارد مگر زمانی که ما زیر آتش باشیم. چه کسی را می‌خواهید نماینده آمریکا باشد

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

حمایت ایلان ماسک از ترامپ؛ شادی عجیب ایلان ماسک در سخنرانی ترامپ / ویدئو 2
حمایت ایلان ماسک از ترامپ؛ شادی عجیب ایلان ماسک در سخنرانی ترامپ / ویدئو 3
حمایت ایلان ماسک از ترامپ؛ شادی عجیب ایلان ماسک در سخنرانی ترامپ / ویدئو 4