یک‌شنبه 1 مهر 1403

حمله جدید اسرائیل به شهرکی در جنوب لبنان + تعداد شهدا و زخمی‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
حمله جدید اسرائیل به شهرکی در جنوب لبنان + تعداد شهدا و زخمی‌ها

در پی حمله هوایی ارتش اسرائیل به شهرک «المالکیه» در جنوب لبنان یک نفر شهید و 4 نفر زخمی‌شدند.

حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت لبنان با صدور بیانیه‌ای از شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از شهروندان این کشور در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.

وزارت بهداشت لبنان در این بیانیه اعلام کرد که در پی حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «المالکیه» در جنوب لبنان یک نفر به شهادت رسیده است.

خبر مرتبط حملات ارتش اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان

خبرنگار شبکه خبری الجزیره گزارش داد ارتش رژیم اشغالگر مناطق نزدیک به رود لیتانی در شمال شهر «مرجعیون» و اطراف شهرک «زلایا» در البقاع غربی را هدف حملات خود قرار داد.

علاوه بر این بر اساس بیانیه صادرشده از سوی وزارت بهداشت لبنان در نتیجه این حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «المالکیه» 4 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز گزارش داد که شهرک‌های «حولا» و «مرکبا» در جنوب این کشور هدف حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

همچنین بر اساس اعلام رسانه‌های خبری، شهرک «رب ثلاثین» در جنوب لبنان نیز هدف حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

این رسانه‌ها تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در حملات متجاوزانه خود به شهرک «رب ثلاثین» در جنوب لبنان از گلوله‌های ممنوعه فسفری استفاده کرده است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

حمله جدید اسرائیل به شهرکی در جنوب لبنان + تعداد شهدا و زخمی‌ها 2