جمعه 15 تیر 1403

حمله مسکنی جلیلی به پزشکیان / اقای پزشکیان شما اطلاع ندارید + فیلم

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
حمله مسکنی جلیلی به پزشکیان / اقای پزشکیان شما اطلاع ندارید + فیلم

سعید جلیلی خطاب به مسعود پزشکیان گفت: برنامه هفتم درباره زمین و مسکن چه می‌گوید؟ من برای مردم می گویم ولی شما هم آقای پزشکیان اطلاع پیدا کنید! ساخت یک متر مسکن اگر 15 میلیون در می آید، آن مسکن 80 میلیون متری قیمتش می شود و این بخاطر زمین است. اطلاع ندارید.

مجری از سعید جلیلی پرسید: درباره اینکه 3 سال پیش گفتید مسکن مهر را با رفع معایبش ادامه خواهم داد. هنوز بسیاری از مردم در مسکن‌های مهر ساکن نشدند. شما وعده ساخت یک میلیون مسکن را دادید؛ چطور می‌خواهید زمینش را به خصوص در شهرهای بزرگ تامین کنید؟

سعید جلیلی گفت: نگاهی که برخی دوستان می‌گویند مسکن مهر مزخرف است. خب خودتان چه طرحی داشتید؛ افتخار می‌کنند که اصلاً یک مسکن هم نساختیم! در 8 سال، متوسط قیمت مسکن 10 برابر شد.

وی خطاب به پزشکیان گفت: آقای پزشکیان! برنامه هفتم درباره زمین و مسکن چه می‌گوید؟ من برای مردم می گویم ولی شما هم آقای پزشکیان اطلاع پیدا کنید! ساخت یک متر مسکن اگر 15 میلیون در می آید، آن مسکن 80 میلیون متری قیمتش می شود و این بخاطر زمین است. اطلاع ندارید که گفته شده به زیستگاه مسکن مان دو دهم درصد اضافه کنیم. این خودش می شود چیزی حدود 300 هزار هکتار؛ چند برابر مساحت یک شهر بزرگ.

جلیلی ادامه داد: کار دولت و رئیس جمهور این است که اینها را باید بداند. نه اینکه بگوید می رویم بررسی می کنیم!

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.