چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت عالم وارسته، مترجم و دین‌پژوه گرانقدر و استاد اخلاق آیت‌الله سید کاظم ارفع را تسلیت گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بی‌حجابی درخواست صهیونیست‌ها برای استثمار ملت‌ها است، گفت: آنها می‌دانند که شیوه اداره جهان این است که به انسان یک مقدار آزادی ظاهری بدهی تا او فریب بخورد و گمان کند که آزاد است؛ ولی اگر جلو آنها ایستاد و آنچه آن‌ها می‌خواهند را قبول نکرد کمر به نابودی او می‌بند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مدرس حوزه علمیه از حافظ شیرازی به عنوان شاعر بلندآوازه‌ای یاد کرد که آینه دلش به نور قرآن روشن بود و تا زمانی که درس قرآن را پیشه خود می‌کرد، غمی نداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم میهن در مطلبی به این ادعا که آیا روسیه به جنگ غزه دامن زده است، پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی "اخت‌الرضا" که روایت‌کننده سفر تاریخی بانوی کرامت حضرت معصومه (س) از مدینه به قم است با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنردوستان، در شهرمقدس قم رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله سید کاظم ارفع از اساتید اخلاق سرشناس تهران بعد از یک دوره بیماری دار فانی را و داع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تجمع طلاب و روحانیون استان تهران در حمایت از طوفان الاقصی چهارشنبه 19 مهرماه در حوزه علمیه مروی واقع در خیابان ناصرخسرو تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله ارفع از اساتید اخلاق سرشناس تهران بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. استاد ارفع متولد سال 1323، در حوزه علمیه قم از محضر آیت‌الله فاضل لنکرانی، آیت‌الله سلطانی و شهید مفتح کسب فیض کرده بود و در دوران انقلاب اسلامی به وعظ و تبلیغ متعهدانه و انقلابی اشتغال داشت؛ وی بیش از پنجاه کتاب در زمینه علوم و معارف اسلامی و نشر و ترویج فرهنگ...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله ارفع از اساتید اخلاق سرشناس تهران بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. آیت‌الله ارفع از اساتید اخلاق سرشناس تهران بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، آیت‌الله ارفع از اساتید اخلاق سرشناس تهران بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله ارفع از اساتید اخلاق سرشناس تهران بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله سید کاظم ارفع از اساتید اخلاق تهران درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله سید کاظم ارفع بعد از یک دوره مبارزه بیماری دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قم با آیت الله العظمی کریمی جهرمی دیدار کرد. در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری، گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) ارائه داد.