چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ تحولات پرشتاب در ساحات مختلف زندگی انسان ایرانی و به‌ویژه ساحت زیست جنسی، نگرانی‌هایی را در میان نخبگان اجتماعی ایجاد کرده و مباحثات و مناقشات مختلفی را در این زمینه رقم زده است. نحوه مواجهه و سیاست‌گذاری در زمینه سکشوالیته ایرانی دغدغه‌ای برای گفتگو با کارشناسان و صاحب‌نظران این عرصه شد. در این راستا گفتگویی با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زیبایی‌نژاد...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

مسئول حوزه علمیه و مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه گفت: بدانید که به غیر از عفو رهبری با سعه صدر بسیار زیادی با مسائل دانشگاه‌ها برخورد شد و الا تعداد افرادی که دچار مساله می‌شدند، بسیار بیش از این‌ها می‌شد. خود افراد متوجه شدند که وقتی غیرمنصفانه عمل کردند، با آنها رفتار منصفانه و بزرگوارانه شد و این آمار در بدنه بسیار زیاد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پناهیان گفت: بدانید که به غیر از عفو رهبری با سعه صدر بسیار زیادی با مسائل دانشگاه‌ها برخورد شد و الا تعداد افرادی که دچار مساله می‌شدند، بسیار بیش از این‌ها می‌شد. خود افراد متوجه شدند که وقتی غیرمنصفانه عمل کردند، با آنها رفتار منصفانه و بزرگوارانه شد و این آمار در بدنه بسیار زیاد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: آیت الله سید محمد هاشمی اصفهانی میگوید: اتهام انحراف از فقه اتهام تندی است که نتیجه‌اش بستن باب اجتهاد است. چطور ممکن است اسلامی که حتی برای حیوانات و نباتات جعل حق کرده است، "انسان بما هو انسان" نه انسان لجوج، عنود و متعدی را از حقوق شهروندی محروم سازد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - انوشه رجبی؛ اردیبهشت 1399 طرح «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول» به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید. هدف اصلی این طرح بی اعتبار سازی اسناد عادی در برابر اسناد رسمی بود. این طرح بدلیل اختلافات بین مجلس و شورای نگهبان 5 بار در رفت و برگشت قرار گرفت. در آخر هم بدلیل اصرار مجلس روی مصوبه خودش در مرداد امسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام راه پیدا کرد. محسن...

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه از افزایش حدود 20 درصدی شمار متقاضیان و علاقمندان به تحصیل در مدارس و حوزه های علمیه برای آموزش دروس حوزوی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال 1402 (رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی1402 اعلام شد. ضرورت دارد باتوجه به توضیحات زیر برای ثبت نام به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند. الف) توضیحات برای اطلاع همه متقاضیان: 1. پذیرفته شدگان برای اطلاع از...

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با توجه به شرایط جامعه از لحاظ گرانی و مسائلی از این دست، کمک‌های نقدی کمیته امداد توان تامین شایسته زندگی نیازمندان را ندارد؛ اما ایجاد اشتغال پایدار برای آن‌ها می‌تواند تا حد زیادی این مساله را جبران کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: آیت الله مکارم شیرازی گفت: امروزه دشمن تلاش دارد با نفوذ خود، افکار خود را در جامعه اعمال نماید.