چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

علی اکبر جودکی، از طلاب حوزه علمیه، در پی جنایات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه اشعاری را در این زمینه سرود.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله رشاد نوشت: کجایند شیعیان امیر غیرت، امام عدالت و خدای جهاد و حماسه، امام علی بن ابی طالب (روحی فداه) که تعدی دشمن به زن یهودیه بی‌پناه را برنمی‌تافت، تا انتقام این خیل عظیم به ناحق کشته را از دژخیمان کودک‌کش اسرائیلی و امریکایی بگیرند؟

خبرگزاری تسنیم

فرمانده‌کل سپاه همزمان با سالروز شهادت شهید سید محمد جواد حسن زاده، طی تماس تلفنی با خانواده شهید گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه فرارو

علامه مفسر و قرآن‌پژوه و حدیث پژوه بود و توجهی ویژه به قرآن و جایگاه قرآن در انسان سازی داشت و این بُعد از حیات علمی او کمتر شناخته شده است و بیشتر به استاد برجسته و مسلم عرفان و فلسفه اسلامی شناخته می‌شود؛ آن هم به عنوان شخصیتی سنتی که شارح و احیاگر متون فلسفی پیشینیان و نسخه شناس برجسته متون فلسفی گذشتگان است و نه اینکه نظریه‌پرداز فلسفه اسلامی باشد یا با فلسفه غربی روز، آشنایی داشته...

وب‌گاه مشرق نیوز

بزرگان حوزه و معاریف روحانیت و مرجعیت باید به حیطه "مطالبه جدی از مسئولان اجرایی برای رفع مشکلات مردم" وارد شوند وگرنه با انتقاد لسانی در دیدارهای مختلف چیزی حل نمی‌شود. کما اینکه تاکنون نیز نشده است.

خبرگزاری تسنیم

«بهشتی در این حوالی» چهارمین دفتر از مجموعه «قله‌ها به آسمان نزدیکترند» است که با هدف اشاعه و ترویج سبک زندگی و سیره عملی علمای ربانی از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ و منتشر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: علامه حسن زاده در گفتگویی در سال 1363 می‌گوید: «بنده خودم در یکی از نوشته‌هایم عنوان کرده‌ام و گفته‌ام که من از دین درآمدم و دوباره دین را قبول کردم. خواه مردم بپذیرند، خواه نپذیرند. بنده دین آبایی ندارم، دین تقلیدی و طایفه‌ای ندارم، من اثنی عشریه به تحقیق شدم، نه به تقلید.»

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: ستاد انتخابات وزارت کشور امروز سه شنبه دستور العمل بند 9 ماده 31 قانون انتخابات مجلس، ناظر بر چگونگی تایید حداقل پنج سال سابقه فعالیت اجرایی یا آموزشی یا پژوهشی یا قضایی داوطلبان نمایندگی مجلس را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شاخص جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می گوید: میزان رأی مردم است یعنی چه؟ یعنی حکومت را باید مردم انتخاب کنند.