جمعه 28 اردیبهشت 1403

حیدری: سپاهانی‌ها از تعویض قهرمان لیگ در دقیقه 90 می‌ترسند / وزارت ورزش به استقلالی‌ها بیشتر کمک کرده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حیدری: سپاهانی‌ها از تعویض قهرمان لیگ در دقیقه 90 می‌ترسند / وزارت ورزش به استقلالی‌ها بیشتر کمک کرده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شک نکنید که سپاهان از این که دقیقه نود قهرمان لیگ عوض شود می‌ترسد.

سپهر حیدری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی امروز این تیم برابر ملوان بندر انزلی و وضعیت سرخپوشان پایتخت در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پرسپولیس اگر خودش باشد و بازی خودش را بکند، می‌تواند بازی را ببرد. من امسال حسی را دارم که سال هشتاد و هشت داشتم و ما دقیقه آخر قهرمان لیگ شدیم. شک نکنید که سپاهان از این که دقیقه نود قهرمان لیگ عوض شود می‌ترسد و همین ترس استرس مضاعفی بر آنها وارد می‌کند.

او ادامه داد: شما نگاه کنید وقتی در اصفهان از پرسپولیس چهار گل می‌خورند، نشان دهنده این است که سپاهان همیشه مقابل پرسپولیس بازی می‌کند، چه داخل زمین چه در افکار و ذهن خود و همین باعث می‌شود که شکست پر گلی مقابل پرسپولیس داشته باشند. همیشه هواداران سپاهان می‌ترسند که نکند این اتفاق دوباره بیفتد و دقیقه نود قهرمان لیگ دوباره عوض شود. این استرس همیشه با سپاهانی‌ها هست و به اصطلاح کابوس سپاهانی‌ها است، چون این کابوس را یک بار سال 87 تجربه کردند.

برد پرسپولیس در همه بازی ها به سپاهانی ها استرس وارد می کند 

حیدری افزود: پرسپولیس باید خودش باشد و همه بازی هارا فینال ببیند و برای سه امتیاز بازی کند. همین که پرسپولیس سه امتیاز همه بازی هارا بگیرد استرس مضاعفی برای بازیکنان سپاهان می‌شود. من به سپاهانی بودن خودم افتخار می‌کنم، همانگونه که به پرسپولیسی بودن خودم افتخار می‌کنم. من داخل این شهر بزرگ شده‌ام و افتخار می‌کنم به اصفهانی بودنم، اما مطمئن باشید که سپاهان در بازی‌های آینده امتیاز از دست می‌دهد. در اصفهان هم پرسپولیسی‌ها بیشتر از سپاهانی‌ها هستند. اگر می‌خواهید امتحان کنید. یکی از بازی‌های پرسپولیس را با بقیه تیم‌ها داخل اصفهان برگزار کنید تا به شما ثابت شود.

هواداران پرسپولیس هیچ وقت دنبال کوبیدن استقلال نبودند

حیدری درباره حواشی این روز‌های مدیریتی استقلال خاظرنشان کرد: درست است که در چند سال اخیر در کار مدیران عامل پرسپولیس اشتباهات کوچکی رخ داده باشد، اما همیشه پرسپولیس و مدیر عاملانش سعی کردند شفاف کار کنند. هیچ وقت پرسپولیس و هواداران و... دنبال کوبیدن استقلال نبودند.

او با انتقاد از هواداران استقلال افزود: ما مورد داشتیم که در بازی‌های مختلف هواداران استقلال پرچم کشور‌های دیگر یا تیم‌های دیگر را در استادیوم باز کردند، اما ما مثل آن‌ها نیستیم و اصلا به دنبال تخریب آن‌ها نیستیم. حتی در بازی‌های آسیایی از تیم‌های کشورمان حمایت هم می‌کنیم. ما هیچ وقت دنبال لطمه خوردن ایران و ایرانی نیستیم.

مالک سرخابی ها به استقلال کمک بیشتری کرده است 

حیدری درباره اتفاقات باشگاه استقلال تصریح کرد: مشخص شد که چقدر پول‌های بیشتری نسبت به پرسپولیس به استقلال تزریق شده، باشگاه استقلال هزینه‌هایی کرده است که باشگاه پرسپولیس حتی نصف آن هم خرج نداشته است. به هر حال مشخص شد که مالک مشترک این 2 باشگاه چه کمک‌های بیشتری به استقلال کرده است.

خداوند یقه مدیران استقلال را گرفت 

او افزود: آن موقع که پرسپولیس درگیر بدهی‌ها و پرداخت آن‌ها بود و فشار زیادی روی آن‌ها بود و نزدیک به جریمه شدن بود. آقایان در هتل آزادی در حال ترکاندن بمب بودند و خرج‌های نجومی می‌کردند. به هر حال یک روزی خدا یقه این مدیران و آدم‌ها در استقلال را باید می‌گرفت و امروز، روز موعود بود.

پرسپولیس بدون پول های نجومی و کمک از بالا قهرمان شده است 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره خصوصی سازی تصریح کرد:‌ای کاش خصوصی سازی زودتر انجام شود و صاحبان این 2 باشگاه زودتر مشخص شوند. پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش اصلا دیده نمی‌شود و بیشتر توجه وزارتخانه به باشگاه رقیب است. ما پرسپولیس هستیم و بدون پول‌های نجومی و کمک‌های از بالا قهرمان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال