سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

خاطره جالب یک جانباز دفاع مقدس از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
خاطره جالب یک جانباز دفاع مقدس از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

یک جانباز دفاع مقدس در حاشیه مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی تهران، خاطره جالبی از سردار دلها نقل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک جانباز دفاع مقدس در حاشیه مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی تهران در گفت و گوی اختصاصی با دانا با اشاره به یکی از خاطراتش با شهید سلیمانی گفت: خاطره من به شرکت در یکی از نمازجمعه ها باز می گردد که حاج قاسم هم در آن شرکت داشت. ما در ردیف های جلوی نمازجمعه نشسته بودیم که به ما اعلام کردند که حاج قاسم به همراه چند نفر از دوستانشان، پشت سر ما هستند، من که به خاطر ثوابش، در ردیف های جلو نشسته بودم، پاهایم اذیتم می کرد و از حاج قاسم درخواست کردم که جایش را با من جا به جا کند.

وی در ادامه این خاطره افزود: «دوست داشتم که به یک جایی تکیه بدهم و به حاج قاسم گفتم که حاج آقا، شما فرمانده اید و ما سرباز شماییم، این بی ادبی است که ما جلو باشیم و شما پشت سر ما و تشریف بیاورید اینجا» حاج قاسم لبخندی زد و گفت: «فکر کردی اینجا که ما هستیم راحت تر خواهی بود؟ این آهن ها (داربست) که به آن تکیه داده ایم واقعا اذیت می کند و همان جا که نشسته اید خوبه، حداقل اینکه اذیت های این آهن ها را ندارید.» به نظرم این بهترین خاطره من از حاج قاسم بود.

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. سیبسیبسیب دانلود
خاطره جالب یک جانباز دفاع مقدس از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی 2