یک‌شنبه 8 مهر 1403

خاطره سازی مجدد مجید انتظامی در تالار وحدت؛ تقدیم «همراه با خاطره‌ها» به شهدای کرمان + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
خاطره سازی مجدد مجید انتظامی در تالار وحدت؛ تقدیم «همراه با خاطره‌ها» به شهدای کرمان + فیلم

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از استقبال مردم از کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری مجید انتظامی در آذر ماه، این کنسرت مجددا در دی‌ماه تمدید شد و از دیشب 15 دی ساعت 21:30 بر روی صحنه رفت. شیخ بهایی، دوئل، زال و سیمرغ (بچه‌های کوه آلپ)، ترن، مدلی و موسیقی فیلم‌های از کرخه تا راین، بوی پیراهن یوسف، آژانس شیشه‌ای، دیوانه‌ای از قفس پرید و سمفونی حماسه خورشید از جمله قطعاتی...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از استقبال مردم از کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری مجید انتظامی در آذر ماه، این کنسرت مجددا در دی‌ماه تمدید شد و از دیشب 15 دی ساعت 21:30 بر روی صحنه رفت.

شیخ بهایی، دوئل، زال و سیمرغ (بچه‌های کوه آلپ)، ترن، مدلی و موسیقی فیلم‌های از کرخه تا راین، بوی پیراهن یوسف، آژانس شیشه‌ای، دیوانه‌ای از قفس پرید و سمفونی حماسه خورشید از جمله قطعاتی بودند که ارکستر ملی ایران به رهبری مجید انتظامی همراه با گروه کر رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان با ترکیبی از ساز‌های ایرانی و کلاسیک به اجرا پرداختند. همچنین در پایان قطعه‌ای ویژه نواخته شد و مجید انتظامی آن را به شهدای کرمان اهدا کرد.