جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با راه‌اندازی پایانه شرق جدید تا اواخر خردادماه امسال، پایانه شرق سابق جمع‌آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

خدائیان گفت: در سال گذشته به منظور تحقق شعار سال 863 نامه هشداری از سوی این سازمان به مراجع ذیربط ارسال شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 3 هزار قلم انواع تجهیزات مخابراتی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بیش از 4 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: 99 درصد خدمات سازمان آتش‌نشانی برای مردم رایگان است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، از کشف 12 کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار در اتوبان آزادگان خبر داد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای و سابقه دار محتویات خودرو در غرب تهران خبر داد و گفت: متهمان به 21 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند.

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: انقلاب مترویی کشور با زمینه‌سازی و عقد قرارداد و اجرایی ساختن طرح 2هزار دستگاه واگن به ناوگان مترویی کشور، در این دولت و توسط وزارت کشور محقق شده است.

مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران گفت: با اجرای زیرگذر میدان سپاه، وضعیت ترافیک در این محدوده پررفت و آمد در پهنه شرقی پایتخت بهبود خواهد یافت.

سه سارق زورگیر که حدود یک هفته پیش اقدام به زورگیری در بزرگراه صدر تهران کرده و متواری شده بودند، پس از دستگیری، امروز برای بازسازی صحنه جرم به محل بازگردانده شدند.

امروز در نخستین جلسه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در سال جدید، پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی بررسی شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در طرح مشترک نوروز و رمضان 1431 واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره زورگیران پرونده بزرگراه صدر گفت: اینگونه سرقت‌ها که با تهدید سلاح است، مجازات سنگینی در حد محاربه دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از صدور جریمه برای 1950000 (یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار) فقره جریمه شبانه در سال 1402 خبر داد.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: بررسی‌های لازم انجام شده و در نهایت تا نیمه اردیبهشت سامانه درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می‌شود.

دادستانی تهران علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد و این فرد برای ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شد.

دادستان کل کشور در پیامی از اقدام شجاعانه نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران در عملیات موفق وعده صادق علیه مواضع رژیم صهیونیستی کودک‌کش قدردانی کرد.