شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از احصای شش درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری خبر داد و گفت: اهداف کارگروه اقتصادی با جدیت دنبال می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابرین از دویدن و تردد در سطح معابر به صورت ناگهانی خودداری کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 4 تن مغز بادام درختی قاچاق خبر داد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از 12 میلیون تخلف ساکن خبر داد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره پروژه بلدیه گفت: کار نصب 4 دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از برپایی 3 اردوگاه اسکان اضطراری و امدادرسانی به بیش از هزار نفر در سیل سیستان و بلوچستان خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تکنولوژی‌های جدید این ستاد، گفت: از تکنولوژی‌هایی جدید بالگرد‌ها در سطح پَست می‌توانیم استفاده کنیم و با این شیوه عرضه مواد مخدر چه کشت و چه توزیع را شناسایی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بیشترین ساختمان‌های نا ایمن در منطقه مرکزی و بازار قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 77 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

پسر جوان که دوستش را به قتل رسانده و با جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کرده بود، از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر گفت: موضوع تحریم‌ها نقطه عزیمت این سازمان برای قطع وابستگی‌های کشور به بیگانگان شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران از آماده باش دستگاه های امدادی و لغو مرخصی ها در مناطق تخت پوشش هشدار قرمز هواشناسی خبر داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با صدور پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش، این روز تاریخی را به آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی ایران به خصوص به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آن تبریک گفت.

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: آزادراه تهران - کرج، یادگار امام (ره)، شهید بابایی، شهید سلیمانی و علامه فعلا خلوت است.

اعتبار نامه 14 نفر از نمایندگان منتخب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس صادر شد.