شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درجشنواره شهر رمضان مشاهده کردیم که خلاقیت، نوآوری و تنوع بسیار بالایی وجود داشت.

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: کم‌کاری یا اهمال احتمالی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در هر حوزه‌ای دلیلی بر ترک فعل سایر دستگاه‌ها نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها انتقاد کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با تخلفات صورت گرفته برای افزایش کرایه‌های تاکسی، گفت: افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از 45 درصد تخلف است.

دادستان تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال 1402، بیش از 11 هزار میلیارد تومان بود.

پیشکسوت عرصه بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون از اهمیت نقش آموزش و پرورش در تقویت فرهنگ جوانی جمعیت بین کودک و نوجوانمان گفت.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و 65 نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

فرمانده کل انتظامی کشور می‌گوید که با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال در مصلی برگزار خواهد شد.

همزمان با هفتم اردیبهشت ماه، برگزاری رویداد "ایمنی و حمل و نقل" به صورت یکپارچه در مناطق 22گانه شهر تهران از امروز آغاز شده و تا 10 اردیبهشت ادامه دارد.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: کارکرد این شورا نگاه درون سازمانی و فرهنگ سازی است، حوزه فرهنگ در محیط زیست از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود 5 هزار اتوبوس فعال و نوسازی شده به چرخه حمل و نقل عمومی تا پایان سال خبر داد.

اولین دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران در سال 1403 در شعبه اول بخش قضایی قلعه نو برگزار شد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران از اختصاص 132 شعبه اخذ رای سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه (تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس) خبر داد.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت 2250 میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در روز سوم اردیبهشت ماه خبر داد.