دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آموزش علم در دانشگاه‌ها و مدارس ما می‌بایست مبتنی بر محیط زیست باشد.

هنگامه شهیدی به اتهام نشر اکاذیب رایانه‌ای از سوی دادسرای تهران احضار و تفهیم اتهام شد.

بخشی از اظهارات زن 55 ساله‌ای که سفره درد دل هایش را در دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی گشوده بود از نظر می‌گذرانید.

جوان 21 ساله تبعه خارجی که هموطنش را به دلیل خروج ناگهانی از زیر مجموعه شرکت هرمی به قتل رسانده بود، در اعترافاتی تکان دهنده از گسترش زیرزمینی شرکت‌های هرمی در کشور خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ضمن توصیه به مردم جهت فاصله گرفتن از مسیل‌ها و رودخانه‌ها طی امروز و فردا در خصوص خطر ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی استان نیز هشدار داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 24 تن برنج تقلبی و قاچاق از یک انبار در جنوب تهران خبر داد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: از فردا قیمت بلیت تک‌سفره مترو در خطوط درون‌شهری به 32،674 ریال و در خط 5 به 37،400 ریال کاهش خواهد یافت.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: دولت و حاکمیت به تنهایی نمی‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثرباشند.

آیین افتتاح 20 پایگاه امداد و نجات، 3 سوله بزرگ امدادی، 18 پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین 500 خانه هلال در سراسر کشور، صبح امروز برگزار شد.

همزمان با پایان سال تحصیلی، شهرداری منطقه 8 طی امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش، ایمن سازی مدارس این منطقه را آغاز کرد.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: بسیاری از دستگاه های خصوصی یا نیمه خصوصی از تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندانشان سر باز میزنند و بنیاد شهید نمیتواند به تنهایی این مطالبه گری را انجام دهد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با تاکید بر پایش احصاء موارد مهم در حوزه بازار پایتخت از تشکیل کمیته‌های ساماندهی بازار تهران بزرگ خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان اموال شهروندان در شمال شهر تهران خبر داد و گفت: اعضای این باند به 20 فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف شدند.

مدیرعامل شرکت خاکریز آب شهر تهران گفت: مدارک لازم برای استرداد 84 هزار دلار از بانک لندن از مسیر بانک صادرات ارسال شده و امیدواریم به زودی این مبلغ وصول و به شرکت تزریق شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اعلام ساعات پر تصادفات شهر تهران خبر داد و به علل و عوامل این تصادفات اشاره کرد.

یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به لایحه مجلس مبنی بر اخذ مالیات از خانه‌های خالی گفت: مسئولین در این راستا با یک محاسبه اشتباه مبلغ مازاد از مردم با عنوان مالیات دریافت نکنند.