سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق آخرین نرخنامه مصوب سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت اکثر میوه‌های تابستانی کاهش یافت.

معاون حقوق بشر وزیر دادگستری گفت: 178 نفر از محکومان افغانستانی محبوس در زندان‌های جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه 24 خرداد به کشور خود منتقل شدند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 14 از جمع آوری پل عابر پیاده میدان خراسان به درخواست شهروندان و با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده خبر داد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، بر ضرورت هم‌افزایی بیشتر صف و ستاد به منظور تسریع فرآیند تملک و آزادسازی معارضات ملکی پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: طبق قانون، همراه داشتن و استفاده از هر نوع وسایل غیرمجاز ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار در زمان آزمون‌های سراسری، محرومیت هایی را در پی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران برای انجام چکاپ‌های دوره‌ای در بیمارستان بستری شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و جمع‌بندی نظرات متخصصان کمیسیون سوانح تا این لحظه بیانگر آن است که نقص فنی در گیربکس، دلیل حادثه پله برقی مترو ایستگاه شهید بهشتی است.

شهردار منطقه 12 از تشکیل جلسه ساماندهی ایمنی بازار تهران گفت: مقرر شد طی یک هفته، کارگروه‌های تخصصی برای برنامه‌ریزی در این زمینه به وجود آیند.

نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه، دادستان کل کشور، وزیر امور اقتصاد و دیگر مسئولان برگزار شد.

دفاتر بعثه‌های مراجع عظام تقلید برای پاسخگویی به امور و سوالات شرعی مقلدین آنان در ایام برگزاری مناسک حج تمتع 1402 در مدینه منوره فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر موزه خوشنویسی سازمان زیباسازی شهر تهران از فعالیت این مجموعه در تمام ایام هفته خبر داد.

کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به درخواست رئیس سازمان ثبت اسناد املاک کشور برای بررسی آخرین وضعیت اجرای قانون جامع حدنگار (کاداستر) تشکیل جلسه داد.

از آبان سال گذشته تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری حدود 500 پرونده شکایتی بین مسافران و رانندگان تاکسی رسیدگی و به مصالحه انجامید و از ارجاع آن به دادسرا جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از برگزاری جلسه کمیسیون سوانح برای بررسی علل حادثه عصر روز گذشته متروی شهید بهشتی خبر داد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از پرداخت بیش از 14 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان در سال 1401 خبر داد.

برای سهولت در انجام معاینه فنی خودروها چه اقداماتی انجام شده است؟