دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران بر ورود قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم به موضوع ساختمان‌های ناایمن تأکید کرد.

از معبری عمومی در کندروی اتوبان فهمیده که در سنوات گذشته توسط افرادی بصورت غیر مجاز تصرف شده بود، با تاکید شهردار منطقه رفع تصرف شد.

امکان تهیه بلیت تک سفره در ایستگاه‌های خطوط تندروی اتوبوسرانی فراهم شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری 2 نفر کلاهبردار که با روش اسکیمر بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد 80 یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری جلسه ریشه یابی این حادثه صبح روز چهارشنبه (امروز) خبر داد.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آزادراه تهران - شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت، بازگشایی شد.

در نشست مدیران ارشد ارتباطات نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر در کشور اردن، فعالیت کانون‌های سازمان جوانان و خانه‌های هلال یکی از مهمترین مسیر‌های جذب داوطلبان در هلال‌احمر ایران عنوان شد.

معاون حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری ضمن اشاره به اینکه ایران موضوع پناهجویان را بر اساس ارزش‌های اسلامی دنبال می‌کند، گفت: رویکرد کشور‌های غربی در قبال پناهجویان گزینشی است.

در جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور پیرامون پرونده‌ای با خواسته صدور حکم نفی نسب، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رئیس ستاد مدینه گفت: با هدف تسهیل سفر حجاج ایرانی قرار است بیست هزار زائر مدینه بعد با قطار سریع السیر مکه به مدینه به شهر پیامبر منتقل شوند.

آیا توسعه حمل و نقل عمومی به این معنی است که اتوبوس ها فرسوده باشند و تهویه هم نداشته باشند؟ متاسفانه اتوبوس‌های موجود پاسخگوی نیاز شهروندان نیست!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مرحله اول آن دسته از مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که 320 هزار تومان از یارانه خود را به صورت کالابرگ الکترونیکی از 11 گروه کالایی خرید کنند، مشمول 20 درصد افزایش یارانه می‌شوند.

مرگ هولناک زوج جوان در ویلای لاکچری لواسان سبب صدور حکم متفاوت قاضی برای مقصر پرونده شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از آسیب دیدگان حادثه پله برقی در ایستگاه شهید بهشتی عیادت کرد.

مسئول ستاد مرکز پزشکی مدینه منوره گفت: از شروع عملیات حج تا پایان شب گذشته 7292 مورد ویزیت تخصصی در مدینه منوره انجام شده است.