یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 15 ازافتتاح تقاطع بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید نجفی رستگار با احداث رمپ و لوپ در این شریان‌های ارتباطی خبر داد.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: از روز شنبه 6 اسفندماه تا روز چهارشنبه برنامه‌ها و پروژه‌های افتتاحی در مناطق 1،3،5،11و22 انجام خواهد شد.

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: از خودروسازان داخلی دعوت می کنیم تا برای نشان دادن ارتقا کیفیت خودروهایشان در مسابقات شرکت کنند.

مدیریت ارتباطات و امور‌بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از عدم پذیرش مسافر در ایستگاه مترو هشتگرد در روز جمعه خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از انبار و پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در غرب استان تهران بازدید کرد.

شاکری نماینده مجلس گفت: بیش از 90 درصد دستگاه‌های کشور به درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار متصل شده‌اند.

رئیس IFRC از مشارکت موثر هلال احمر ایران در عملیات نجات و امداد به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه قدردانی کرد.

آسوده گفت: در 10 ماهه سال جاری مبلغ 13 هزار میلیارد تومان توسط کمیته امداد کمک مردمی جمع آوری شده است.

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: از خودروسازان داخلی دعوت می کنیم تا برای نشان دادن ارتقا کیفیت خودروهایشان در مسابقات شرکت کنند.

شهردار تهران گفت: دوره جدید مدیریت شهری تهران مبتنی بر 4 محور تحول است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم در این دوره مدیریت شهری، توسعه حملونقل عمومی شهر تهران به یکی از شاخصه‌های تاثیرگذار در عملکرد مدیریتی شهرداری پایتخت تبدیل شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر استانی به گیلان در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این استان، از مردمی سازی ترویج فرهنگ ایثار در استان‌های شمالی کشور خبر داد.

مجموعه ای در بوستان ولایت با هدف افزایش امکانات ورزشی جنوب تهران راه اندازی شده است.

فخاری گفت: زکات یک امر زمین مانده است که باید فعالانه در این زمینه حاضر شد.

جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت: ایران قصد دارد برای اولین بار در سال آینده مسابقات موتورسواری و اتومبیل‌رانی ارتش‌های جهان را برعهده بگیرد.

مدیر کل اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمع آوری 2 هزار میلیارد تومان زکات تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.