دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در یک‌سال گذشته مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان افزایش چشمگیری داشته است.

کارگر ساختمانی که در جریان درگیری همکارش را به قتل رسانده بود از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

بعد از طلاق از شوهرم، به دنبال زندگی و سرنوشت خودم رفتم تا فرزندانم را بزرگ کنم، اما پدر شوهرم سایه به سایه در تعقیب من بود که مرا پیدا کند.

فرایند احقاق حقوق شکات در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «رامک‌خودرو» در حال انجام است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش 6 درصدی متوفیان موتورسیکلت در 10 ماهه سال جاری خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تجربه برف‌روبی اخیر نشان داد، آمادگی از قبل و برنامه‌ریزی مناسب رمز موفقیت هر عملیات مشترکی است.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام متقاضیان حج تمتع 1402 از 10 اسفند ماه انجام می‌پذیرد.

رییس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس راهور و سایر دستگاه های ذیربط آمادگی کامل برای تسهیل ترددها در شرایط بارندگی را دارند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: عفو مقام معظم رهبری توانست نا امیدی را از بین ببرد و ابهت نظام، دستگاه قضایی را نیز به‌رخ کشاند.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت: از 10 معاهده بین المللی جزو 5 کنوانسیون حقوق بشری هستیم و در حوزه بین المللی سیاست تعاملی را در پیش داریم.

معاون اول قوه قضاییه گفت: هزینه وکلای معاضدتی برای کسانی که توانایی مالی برای انتخاب وکیل ندارند برعهده دولت است، لذا در یک سال گذشته حدود 40 هزار پرونده وکیل معاضدتی داشته است.

رئیس کانونی سردفتران از اعلام نتایج آزمون سردفتری خبرداد.

معاون دادستان کل کشور گفت: بیش از 150 هزار پرونده سرپرستی افراد محجور و نیازمند توسط دادستان‌های سراسر کشور جهت حمایت تشکیل شده است.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از عدم سرویس دهی خط 6 مترو در روز جمعه 28بهمن 1401 خبر داد.

به علت سقوط بهمن و عدم ایمنی، آزادراه تهران شمال و جاده چالوس مسدود شد.

معاون عملیات امدادونجات با تاکید بر شرایط ناپایدار جوی، از امدادرسانی به بیش از 12 هزار نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی و در سه روز گذشته، خبر داد.