یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز تهران گفت: برای ایام درختکاری شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود را برای دریافت درخت مثمر و غیرمثمر به سامانه 137و مراکز آموزش گل و گیاه اعلام کنند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز پاسدار را به پاسداران امنیت کشور تبریک گفت.

رییس پلیس فتا پایتخت گفت: استفاده از فیلترشکن‌ها و بازدید از سایت‌های نامناسب از دیگر تهدیدات فضای مجازی به حساب می اید.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات 15 میلیون تومانی برای بیش از 6 هزار بازنشسته آسیب دیده از زلزله خوی خبر داد.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: استاندارد‌های ایمنی و کاهش آلایندگی در اولویت معاینه فنی اتوبوس‌های شهری است.

سازمان‌های ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌ها برای ایجاد بازارچه‌های موقت در ایام نوروز و ماه رمضای برای تامین مایحتاج مردم اعلام آمادگی کردند.

سخنگوی شورای شهر تهران از بازدید اعضای این شورا از روستای کن در اطراف تهران و بررسی مشکلات این منطقه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: زکاتی که جمع آوری می‌کنیم در همان منطقه هزینه می‌شود و به منطقه دیگری منتقل نمی‌کنیم.

ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری برای سال آینده، از روز شنبه، ششم اسفندماه 1401 آغاز می‌شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: پنج شنبه‌ها معابر شهر کم ترافیک است و از سرعت و سبقت خودداری کنید.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در روز جمعه آزادراه کرج - قزوین مسدود است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در تصادفات خسارتی تا بیست میلیون تومان نیاز به کروکی نیست و بالای این مبلغ نیاز به کروکی دارد.

دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با سفیر دانمارک خواستار بازگرداندن کودک ایرانی به والدین او شد.

دادستانی کل کشورگفت: هرگونه تبلیغ، ترویج و آموزش سقط جنین در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: حکم شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر طبق قوانین و مقررات قضایی ایران و با طی فرایند دادرسی صادر شده است.

منتظری گفت: ما زندانی را امانتی تصور می‌کنیم که به دست‌مان سپرده تا مطابق با قوانین، این انسان آسیب‌دیده و مجرم را در مسیر سعادت قرار دهیم.