چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تا زمانی که دولت تصمیم خاصی در زمینه مصارفی که بیشتر از سهمیه کارت وجود دارد؛ اتخاذ نکند، کارت‌های جایگاه‌داران کلا جمع‌آوری نمی‌شود.

قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد 25 فروردین ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: مشتریان شبکه بانکی می‌توانند از طریق موبایل و نزدیک کردن آن به دستگاه‌های پوز، بدون استفاده از رمز، پرداخت‌های خود را انجام دهند.

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران 45 میلیون و 200 هزار تومان معامله می‌شود.

مدیرکل دفتر هوشمندسازی توانیر گفت: نصب کنتور‌های هوشمند برای مشترکان پرمصرف در دستور کار قرار گرفته و بالغ بر یک میلیون مشترک برق پرمصرف امسال به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شوند.

در ابتدای معاملات امروز 25 فروردین، شاخص کل بورس 5 هزار و 524 واحد کاهش یافت.

دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت گفت: بنابر سیاست دولت در راستای تنظیم بازار، قیمت گوشت‌های وارداتی از اواخر اسفند 1401 تاکنون تغییری نداشته است.

رئیس اداره امور صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس گفت: تدوین، تصویب و ابلاغ مقررات مرتبط با صندوق‌های مبتنی بر اوراق مشتقه {پوششی} از مهم‌ترین برنامه‌های سال 1403 به شمار می‌رود.

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس در تردید به سر می‌برد که اگر ابهام سرمایه گذاری رفع نشود انتظار اصلاح این شاخص وجود دارد.

به گفته مسئولان، نظام اعتبارسنجی که طراحی شده بر مبنای هوش مصنوعی است و اطلاعات را از منابع اطلاعاتی مختلف مانند سازمان امور مالیاتی، وزارت رفاه، قوه قضائیه پلیس راهنمایی و رانندگی و... جمع آوری می‌کند.

عضو شورای هماهنگی تشکل‌های کشاورزی گفت: با توجه به آنکه بیش از 90 درصد بخش کشاورزی خصوصی است، استفاده از ظرفیت‌های تعاونی در تحقق شعار سال جایگاه بالایی دارد.

کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت 3 روز شاهد ورود نقدینگی بودند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به افزایش حجم پروازهای داخلی در عید فطر 337 مجوز پرواز فوق العاده صادر شده است.

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به وزش باد و بارش باران، دامداران از چرای دام در ارتفاعات اجتناب کنند.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در تمامی محورهای شریانی و شمالی کشور شاهد افزایش حجم بار ترافیکی هستیم

مدیرکل دفتر شبه قاره هند (آسیای جنوبی) سازمان توسعه تجارت ایران ضمن اشاره به تراز مثبت تجاری ایران و هند در سال 1402 و برنامه‌ریزی جهت افتتاح یک مرکز تجاری جدید در بمبئی از اضافه شدن یک رایزن جدید بازرگانی در هند در سال جاری خبر داد.