چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حالی که اکنون اکثر دستگاه‌ها از طریق درگاه ملی مجوز‌ها اقدام به صدور مجوز می‌کنند هنوز کانون وکلا، سازمان روانشناسی و فدراسیون‌های ورزشی به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نشده‌اند.

مشاور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: تمامی محدودیت‌های پروازی در فرودگاه مهرآباد و 5 فرودگاه دیگر برطرف و عملیات پروازی از سر گرفته شد.

مدیرعامل اتحادیه لبنی گفت: براساس آخرین آمار سرانه مصرف لبنیات به 40 تا 50 کیلوگرم رسیده است که برای دستیابی به سرانه مصرف قبلی حمایت‌های لازم در پرداخت یارانه باید صورت بگیرد.

به گفته مسئولان بانک مرکزی، چک‌های الکترونیک فعلا در بانک صادرکننده قابل پذیرش است، اما به تدریج با پیاده‌سازی کامل فرآیند‌ها امسال در سایر بانک‌ها نیز چک‌های الکترونیک نقدپذیر خواهد شد.

سخنگوی مرکز مبادله گفت: امروز دومین حراج حضوری شمش طلا طی امسال برگزار و 124 کیلو شمش طلا معامله شد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار سطح قرمز در پی بارش شدید باران در هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر خبر داد.

سخنگوی جایگاه داران سوخت گفت: برنامه‌ای برای جمع آوری کارت‌های سوخت وجود ندارد و متناسب با میزان مصرف و تقاضا کارت سوخت در جایگاه‌ها قرار می‌گیرد.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به ابطال تمامی پرواز‌های داخلی و خارجی مبلغ بلیت پرواز‌ها استرداد می‌شود.

طبق جدید‌ترین آمار‌های وزارت راه و شهرسازی در سال گذشته 115 هزار میلیارد تومان تسهیلات خرید، ساخت و تعمیرات مسکن به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با خرید توافقی ارقام پرمحصول و حمایت از کشاورزان علاوه بر رسیدن به خودکفایی، برنج با قیمت مناسب به دست مردم می‌رسد.

رئیس سازمان نقشه برداری کشور گفت: 350 شهر فاقد نقشه در کشور بودند که از این تعداد برای 150 شهر نقشه تهیه شده است.

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار 13342 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 1889 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی 200 هزار واحد مسکونی فرسوده در کشور امسال با همت مالکان و ظرفیت‌های مردمی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: از ساعت 23 شب گذشته تا ساعت 6 صبح امروز 45 پرواز ورودی و خروجی امام خمینی باطل شده است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: هم‌اکنون قیمت میوه‌های نوبرانه تابع عرضه و تقاضاست و همواره با عرضه انبوه، بازار به تعادل می‌رسد.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: به‌هیچ وجه شاهد هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی در جایگاه‌های عرضه سوخت نبودیم.