پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به افزایش حجم تقاضا در مسیرهای پرتقاضا مانند مشهد پروازهای فوق العاده و برنامه‌ای را با همکاری شرکت های هواپیمایی افزایش داده ایم.

کارشناس بازار سرمایه گفت: ضعف زیرساخت معاملات یکی از اصلی‌ترین مشکلات بورس ایران است.

سفر‌های نوروزی آغاز شده و تمامی دستگاه‌های مرتبط با حمل ونقل عمومی برای ارائه خدمات به مسافران آماده هستند.

طی ماه‌های اخیر مسئولان وزارت جهاد در راستای تنظیم بازار اقدام به واردات گوشت گرم و منجمد کرده‌اند، درحالیکه برخی فعالان این صنعت اذعان می‌کنند که در صورت حمایت از دامداران نیازی به واردات نداریم.

به گفته مسئولان، بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند که می‌توانند با ثبت نام در سامانه سجام در فرآیند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

وزیر راه وشهرسازی گفت: با همکاری شهرداری‌ها و شرکت عمران باز آفرینی شهری، آمار صدور پروانه‌های ساختمانی به بالاترین رکورد ده سال اخیر رسیده است.

نوروزی گفت: حدود 240 هزار واحدمسکن مهر از دولت‌های قبل باقی مانده بود که بخشی تکمیل شده و 124 هزار واحد دیگر تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از امکان ادامه تولید محصول پژو پارس در بهار سال آینده خبر داد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا جمعه 25 اسفندماه سامانه بارشی جدید وارد کشور و روز شنبه این سامانه تقویت می‌شود.

براساس اعلام سازمان هدفمندی، یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم واریز شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: با توجه به فراوانی حوزه تامین و توزیع اقلام اساسی، بازار در ثبات به سر می برد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: مسافران حتما پیش از عزیمت از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها مطلع شوند.

رئیس سازمان بورس و ارواق بهادر گفت: سود سهام عدالت متوفیان از 24 اسفند ماه برای وراثی که تشکیل پرونده داده بودند پرداخت خواهد شد.

همزمان با پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر افزایش بارش‌ها در نوروز و بالا آمدن ارتفاع موج دریا احتمال غرق شدن شناور‌ها افزایش می‌یابد.

وزیر راه گفت: با تصویب قانون ساماندهی بازار اجاره و مسکن پیگیری برای تعیین سقف اجاره‌بها و تعیین قیمت منطق‌ای مسکن را پیگیری می‌کنیم.

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران در شهر پردیس 5 هزار و 230 واحد مسکن مهر در تمامی فازها به بهره برداری رسید.