جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیل هنیه در جریان سفر به تهران با وزیر امور خارجه ایران دیدار و رایزنی می‌کند.

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم گفت: برای تحقق شعار سال باید از رقابت بنگاه های دولتی و شبه‌دولتی با بخش خصوصی یا همان مردم جلوگیری شود.

کنعانی تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش بس در نوار غزه را تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات رژیم صهیونستی گامی مثبت اما ناکافی دانست.

دو نامزدی که در انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران کمترین رای را آوردند درباره دلیل آرای پایین خود صحبت کردند.

کارشناس مسائل روسیه گفت: سود کنونی ما از روابط تجاری با روسیه به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهادت مجاهدان فلسطینی و فرماندهان ارشد جبهه مقاومت اسلامی را به خانواده‌های معظم این شهدا تبریک و تسلیت گفت.

سفیر ایران از نیروی دریایی پاکستان برای کمک به قایق ماهیگیری ایرانی قدردانی کرد.

وزیر خارجه ایران به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: زمان آن رسیده است که تدابیر تنبیهی علیه رژیم اسرائیل اتخاذ شود.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه و حمله تروریستی در مسکو و کشته شدن تعداد بسیاری از انسان‌های بی گناه چندان اهمیتی برای سلبریتی‌های مدعی آزادی نداشت و درباره آن موضعی نگرفتند.

در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.

رئیس دفتر دولت اصلاحات گفت: «من بر این باورم که در شخصیت‌های قبل از انقلاب، آیت‌الله خامنه‌ای بیشترین نقش را برای تعلیم و تربیت نیرو‌های فکری مبارز داشتند.»

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس با حضور ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد.

رسانه KHAMENEI.IR از مخاطبین خود دعوت کرد تا پیشنهادها، نظرات و ایده‌های خود را برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید از طریق این صفحه ارسال کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش همچنان در دستور مجلس شورای اسلامی است.

معاون سازمان انرژی اتمی گفت: برنامه‌ریزی‌های مدون برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های قدرت و راکتورهای داخلی وجود دارد.

امروز دوشنبه 6 فروردین، شاعران کشورمان با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد و بعد از اقامه نماز و افطار به شعرخوانی خواهند پرداخت.