شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوشنبه بود که سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست خبری خود با خبرنگاران از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به استان سمنان خبر داد.

تاریخ جمهوری اسلامی ایران روز‌های بزرگ و ماندگاری را در خود جای داده است. 29 فروردین و روز ارتش نیز از همین روز‌های با عظمت انقلاب اسلامی ایران است.

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه تحلیل‌ها درباره حمله موشکی سپاه به اسرائیل و کسب عنوان قهرمانی کشتی فرنگی در آسیا پرداخته‌اند.

مالکی گفت: اگر کشور‌های حوزه خلیج فارس پایگاه‌هایشان را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهند و از آنجا به ایران حمله شود آن پایگاه‌ها را خواهیم زد.

قادری گفت: بانک‌ها اعلام کردند نقدینگی به سمت ارز و سکه می‌رود و پولی باقی نمی‌ماند که بتوانیم وام ازدواج بدهیم.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان دیدار کرد.

امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن که کشورش ریاست دوره‌ای گروه 7 را بر عهده دارد، گفت که ایران از این گروه انتظار تلاش برای ایجاد آتش‌بس در غزه را دارد.

رئیسی در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی تبریک گفت.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی - ایرانی بر ضرورت تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون تاکید کردند.

امیر سرتیپ آشتیانی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد.

رئیس دولت اصلاحات گفت: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین‌المللی صورت گرفت.

رئیس جمهور گفت: عملیات "وعده صادق" با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.

رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست و با بیان اینکه پاسخ ایران به این حمله صرفاً اقدام تنبیهی علیه شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود، تاکید کرد: در صورت ارتکاب هر اشتباهی، صهیونیست‌ها و حامیان آنها معنای پاسخ واقعی و گسترده ایران را درخواهند یافت.

سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را تسلیت گفت.

رئیس جمهور بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق و اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با همکاری همه دستگاه‌ها تاکید کرد.