جمعه 31 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

مجلس شورای اسلامی برای سومین روز متوالی رسیدگی به لایحه تجارت را در دستورکار خود دارد.

عمویی گفت: عملیات وعده صادق نشان داد ایران می‌تواند پیچیده‌ترین سامانه‌های پدافندی را ناکام بگذارد لذا جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران تقویت شد.

عده‌ای که پیش از این، حمله مستقیم به اسرائیل را با تصور "ترس ایران از پاسخ احتمالی" بعید می‌شمردند، اکنون تلفات نداشتن این حمله را دلیلی بر موفقیت‌آمیز نبودن آن می‌دانند.

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر شکست صهیونیست‌ها در عرصه سیاسی و نظامی و اعلام تعرفه‌های پزشکی امسال پرداخته‌اند.

بابایی کارنامی گفت: دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه برگزاری جلسات سه‌جانبه و افزایش حقوق بدون امضای نمایندگان کارگران است.

امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت.

وزیر امور خارجه در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

عسکری گفت: به زودی در کمیسیون کشاورزی مجلس بحث اصلاح حرائم بهداشتی تاسیس مراکز دامی مطرح خواهد شد تا شاهد تحقق جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه ایران امشب در گفت‌وگوی تلفنی با همتای عمانی گفت: اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی با ماجراجویی فضای آرامش و ثبات در منطقه را بر هم بزند.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: در عملیات وعده صادق ثابت شد هزینه دیوانگی را خود دیوانه باید بدهد.

وزرای امور خارجه ایران و چین طی گفتگوی تلفنی، آخرین تحولات منطقه و روند توسعه و گسترش روابط دوجانبه تهران و پکن را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار دادند.

نوبخت در فضای مجازی نسبت به حملات بازدارنده نیرو‌های مسلح ایران علیه پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی (شعام) اعلام کرد، «نور نیوز» ارگان رسانه‌ای این شورا و دبیرخانه آن نیست.

استاندار استان سمنان از سفر روز پنجشنبه رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان سمنان خبر داد.