جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

2 مرد سارق وقتی زنی را کنار خیابان دیدند که ماشینش روشن نمی‌شد، به بهانه کمک خودرو او را روشن و سرقت کردند، در حالی که فرزند خردسال زن هم داخل آن بود.

محمدحسین دشتی از دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان از 29فروردین به طرز مرموزی ناپدید شد.

معاون سارمان حفاظت از محیط زیست به خبرآنلاین گفت: «ما کشوری نیستیم که خشکسالی برای ما پدیده باشد، این تفکر غلطی است، میانگین بارش‌ها در ایران کمتر از 50 درصد میانگین بارش‌ها در آسیا و یک‌سوم بارش دنیا است، ایران در پهنه خشک و نیمه خشک جهان قرار دارد، بنابراین تمام برنامه‌های ما باید براساس خشکسالی باشد، اگر ترسالی داشته باشیم آن موقع هست که با پدیده مواجه شده‌ایم. بیش از 20 سال هست...

بخش استخدام گوگل برای محک زدن متقاضیان شغل در این شرکت غول فناوری، از آنها آزمون کافی‌شاپ می‌گیرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.

مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه تعطیل شد.

شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال تکذیب شد.

رئیس پلیس راهور گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: «از نظر شرعی هیچ توصیه‌ای نداریم که این افراد به دور از قبرستان سایرین دفن شوند.»

دو برادر به جرم تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

صبح امروز برای تعدادی از شهروندان تهرانی - مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران - پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شد. این پیامک، می‌تواند هشدار مستقیم درباره «کمبود آب شرب برای توزیع» و هشدار غیرمستقیم درباره «احتمال تکرار قطعی آب در تابستان امسال» باشد.

بر اساس داده‌های سال 1400 مرکز آمار از مجموع 26 میلیون و 384‌هزار خانوار ایرانی تنها 24‌درصد «خانوارهای فاقد خودرو» فرصت تجربه سفر را داشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت اعضای یک باند سرقت در شمال تهران خبر داد و گفت: این متهمان از منزل 2 تبعه خارجی 4 میلیارد تومان سرقت کرده بودند.

خبرگزاری فارس از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس گزارشی تهیه کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 4 هزار عدد دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان برآورد کرده اند.