یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اخیرا فیلم شغال‌های پارک جنگلی لویزان در فضای مجازی به اشتباه تحت عنوان «گرگ‌های تهرانپارس» منتشر شده است.

معصومه که از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است، می‌گوید: «زمان‌هایی که در کتابخانه دانشگاه باید تمرکزم بر مسائل درسی باشد دائما نگران این هستم که یکی از افراد حراست سر و کله‌اش پیدا شود و در مورد پوشش، شال، نحوه نشستن یا هر چیز دیگری با من برخورد کند.»

سکه‌ای به‌شکل عمودی، درست مانند دستگاه‌های سکه‌ای، بین تارهای صوتی نوجوان کالیفرنیایی گیر کرده بود و تبدیل به بحثی در نشریات علمی آمریکا شد.

فخرالدوله به پسرهایی که می‌خواستند متاهل شوند یک تاکسی برای امرار معاش هدیه می‌داد.

دعوای لفظی دولت و شهرداری تهران طی هفته‌های اخیر برسر «قرارداد 6 ساله خرید واگن مترو از کشور چین» برخی ناگفته‌ها درباره علت «روی زمین ماندن یک سفارش ساده برای تامین نیاز حیاتی شهروندان» را تحت‌تاثیر قرار داده است.

زمستان سال 1400 مردی 50 ساله به نام اکبر در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 عنوان کرد که مردی غریبه و همسرش را با ضربات چاقو مجروح کرده است.

اجزای زمین تن خردمندان است ذرات هوا جمله لب و دندان است بندیش که خاکی که برو می‌گذری گیسوی بتان و روی دلبندان است (عطار)

زمین لرزه بخش‌هایی از استان هرمزگان را به لرزه درآورد.

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار شدید باران، کاهش دما و احتمال وقوع سیلاب هشدار داد.

وسط جاده کمربندی دهلران به اندیمشک یک تیر چرا برق وسط جاده قرار گرفته است.

در سالهای اخیر برخی افراد به منظور ارسال و رساندن درخواست‌های شخصی خود به مقامات دولتی به جای مراجعه به روابط عمومی‌ها و ثبت نامه اداری، اقدام به ارسال اظهارنامه کرده‌اند

یک جامعه شناس گفت: «این کشور سانحه خیز است. باید فهم کنیم کجای دنیا قرار گرفته ایم.»

رئیس قوه قضائیه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: تاکید داریم که شما زندان‌ها را از نزدیک ببینید و اگر مشکلی مشاهده کردید به من منتقل کنید یا آن را در پشت تریبون مجلس بگویید؛ اگر آن مسئله و مشکل، وارد است باید رفع کنیم و اگر وارد نیست، آن را توضیح دهیم و تبیین کنیم.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها از آغاز عملیات حج عمره و اعزام زائران خانه خدا از 11 فرودگاه کشور به سرزمین وحی خبر داد.

تهران - مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر صدور هشدار نارنجی و تشدید سامانه بارشی برای سوم و چهارم اردیبهشت ماه گفت: مدیریت بحران آماده باش است.