یک‌شنبه 13 خرداد 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 33 درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول در جریان درگیری با دو نفر در یکی از خیابان‌های محله تهرانسر به شدت مجروح شده و پس از انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داده است.

سازمان سنجش آموزش کشور همچنان از معرفی برخی از پذیرفته شدگان رشته پزشکی که از دیوان عدالت اداری رأی برائت از تقلب در کنکور گرفته‌اند به مراجع دانشگاهی خودداری می‌کند!

سازمان اورژانس کشور نسبت به حوادث غرق‌شدگی هشدار داد.

چمران گفت: برای نامزدی ریاست جمهوری نیاز به استعفا نیست حتی رئیس مجلس، معاون اول رئیس جمهور و حتی اگر رئیس جمهور نیز باشد.

سازمان سنجش فرصت دوباره‌ای را برای ثبت‌نام در کنکور 1403 فراهم کرد.

قطار باری در قطور خوی از ریل خارج شد.

یک دستگاه خودرو سواری دنا در جاده دامغان به فولادمحله واژگون شد.

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 5 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 43 و 45 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

استان‌های تهران، سمنان و قزوین از نظر کم‌بارشی در بالاترین رتبه قرار دارند، به‌گونه‌ای که بارندگی در استان‌های قزوین و سمنان تا 40 درصد و در استان تهران حدود 36 درصد کمتر از وضعیت نرمال بوده است.

هوای پایتخت پاک شد.

پسر دوساله مشهدی به علت افتادن در تشت آب جان باخت.

28 مرداد سال 1396 گزارش قتل مردی میانسال و دختر کوچکش به پلیس اعلام شد.

رئیس پلیس سابق راهور تهران بزرگ گفت: «تردد موتور سیکلت سواران به یک معضل تبدیل شده است، به این دلیل که موتور سیکلت‌ها در داخل کشور پلاک دارند ولی هویت ندارند، به این معنا که تخلف می‌کنند اما قابل پیگیری نیستند.»

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از تهران قدیم است این عکس مربوط به خیابان سعدی در سال 1335 است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران تا چهارشنبه در نقاط مختلف کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق ایران خبر داد.