دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

تحقیقات جدید بیانگر این است که مصرف گل، حشیش، ماری‌جوانا و... به صورت سنتی یا الکترونیکی فزون‌خواهی به همراه دارد.

قیمت قبر رزروی در بهشت زهرا از 3 میلیون و 900 هزار تومان به 15 میلیون تومان رسید.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد.

طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برندهای مختلف لوازم آرایشی را در پیج شخصی خود انجام می‌داد، حدود پنجاه هزار نفر فالوئر داشت، غروب چهارشنبه او از طبقه هفتم یک برج لوکس خود را از روف‌گاردن به پایین پرتاب می‌کند.

صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب دستگیر شد.

صادق زیباکلام برای اجرای حکم به زندان رفت.

داروفروشی که تاریخ انقضای داروها را تمدید می‌کرد، بازداشت شد.

چمران درباره ترافیک ایجاد شده در محل نمایشگاه سئول گفت: تلاش‌های بسیاری برای عدم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در این محل انجام داده‌ایم اما به نتیجه‌ای نرسیده است.

سیل آستارا، خشکی تالاب هامون، طوفان‌های گردوخاک جنوب شرق و پیامدهای باد «لوار» از جمله مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب و هوایی ایران در سال گذشته است.

راه اندازی خدمت ثبت کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت عملیاتی شد.

مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا سه ماه باشد با سه ماه اضافه خدمت و در صورتی که مدت غیبت اولیه از سه ماه بیشتر باشد با شش ماه اضافه خدمت اعزام می‌شوند.

روابط عمومی متروی تهران گفت: تصاویر آتش‌سوزی قطار، ارتباطی با متروی تهران ندارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 6 و 4 درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه 40 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

مرد جوان اندونزیایی وقتی متوجه شد، زنی که12 روز است با او ازدواج کرده، درواقع مردی است که خود را به‌جای زن جا زده است شوکه شد.

بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان رضوی با 29 حادثه با 181 مورد مصدوم و شش مورد فوتی، استان فارس با 22 حادثه با 119 مورد مصدوم و شش مورد فوتی و استان تهران با 18 حادثه با 53 مورد مصدوم و هشت مورد فوتی بوده است.