جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

در 100 روز اخیر، شاهد کاهش قیمت تدریجی خودروها در بازار بودیم که یکی از دلایل آن می‌تواند به پالس مثبت اخبار واردات خودروهای نو و دست دوم برگردد. البته با توجه کند بودن روند واردات، هنوز هم نمی‌توان با قطعیت از این موضوع سخن گفت.

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به کمبود عرضه دام، قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها به 470 تا 480 هزارتومان رسیده است.

ایسنا نوشت: موسسه تحقیقاتی فاند استرت معتقد است که بیت‌کوین می‌تواند در سال 2024 به ارزش 180 هزار دلار برسد.

تجارت‌نیوز نوشت: روز گذشته بازار گمانه‌زنی‌ها نسبت به قیمت دلار برای هفته آینده در میان معامله‌گران داغ بود. برخی فعالان بازار ارز معتقدند اسکناس دلار در سایه انتظارات تورمی در هفته دوم مرداد دست بالا را می‌گیرد. دیروز همین موضوع باعث افزایش تقاضا در بازار ارز شد.

گجت‌نیوز نوشت: نسخه هیبریدی دانگ فنگ آئولوس هائوهان معرفی شد. این شاسی بلند با یک باک پر می‌تواند 1350کیلومتر را بپیماید. در ادامه با مشخصات نسخه هیبریدی Dongfeng Aeolus Haohan آشنا می‌شویم.

اقتصاد آنلاین نوشت: در بازار خودرو قیمت رانا پلاس صفر مدل 1402 به 475 میلیون تومان رسیده است.

چری اکسید استرا ES در نمایشگاه شانگهای امسال رونمایی شد و توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرد. طراحی مدرن و به روزتر در کنار مشخصات فنی قابل توجه، از ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شوند.

سخنگوی دولت و وزیر راه و شهرسازی امروز در سخنانی اعلام کردند که قیمت مسکن و خودرو کاهش قابل قبولی را داشته است.

رئیس سندیکای صنایع کنسرو ایران عنوان کرد: انتخابات تمام شده و هیات رئیسه اتاق ایران با جدیت در حال پیگیری ماموریت های محول شده هستند. الان به پرهیز از تنش و ایجاد آرامش و همگرایی بین دولت و بخش خصوصی نیاز داریم.

ایسنا نوشت: شاخص کل بورس روزی پر نوسان را پشت سر گذاشت به طوریکه در میانه‌های معاملات کانال دو میلیون واحد را از دست داد اما دوباره توانست وارد این کانال شود.

بررسی وضعیت معاملات بازار خودرو در تیرماه نشان می‌دهد شاخص قیمت نسبت به ابتدای سال تنها 15 واحد درصد کاهش پیدا کرده است.

قیمت طلا و دلار امروز در بازار تهران صعودی بود.

ایلنا نوشت: نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: دولت باید یکبار برای همیشه مشکل حقوق بازنشستگان را حل کند و یکی از قدم‌های مهم برای حل این مشکل نجات صندوق‌های بازنشستگی از ورشکستگی است بنابراین باید برای اقتصادی شدن این صندوق‌ها و افزایش سرمایه‌گذاری در آنها راهکار ارائه دهد.

فارس نوشت: رئیس سازمان هواپیمایی در پاسخ به این سؤال که چرا زمان انتظار برای تهیه بلیت هواپیما طولانی شده است؟ گفت: ما با ضریب اشغال 95 درصدی ناوگان مواجه شده ایم که در 75 سال اخیر بی‌سابقه بوده است، ضمن آنکه درخواست پرواز به هر دلیل به سبد خانوارها اضافه شده است.

وزیر نفت اعلام کرد که اختصاص سهمیه بنزین به تاکسی های اینترنتی در دستور کار دولت قرار دارد.

دیجیاتو نوشت: با گسترش شبکه‌های اجتماعی، دیگر کمتر شاهد تبلیغات و بازاریابی محصولات در سطح خیابان‌ها هستیم. با این حال استفاده از بیلبوردهای بزرگ کماکان رواج دارد و برخی شرکت‌ها ترجیح می‌دهند در کنار شبکه‌های اجتماعی از این روش سنتی نیز برای معرفی محصولات جدید خود استفاده کنند. اما مرسدس AMG با نصب یک بیلبورد سه‌بعدی که توانایی تعامل با عابرین و تماشاگران را دارد، این ایده سنتی را با...