پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

پدال نوشت: در بازار ایران، سه نوع فوتون تونلند با چهره‌های مختلف وجود دارد. این خودروها از نظر موتور و گیربکس نیز متفاوت هستند.

امروز تامین انرژی صنایع و کارخانجات در تابستان دچاربحران جدی خاموشی شده است و با این مسیری که پیش می رویم این گرفتاری تابستان سال های آتی هم گریبان گیر صنایع کشور خواهد بود.

معاون اسبق ارزی بانک مرکزی گفت: اخباری که در خصوص آغاز مذاکرات میان ایران و غرب منتشر شده است، بازار ارز را به وضوح تحت تاثیر قرار داده است.

تسنیم نوشت: معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از ثبت‌نام از بازنشستگان این سازمان برای اعزام به مشهد به صورت رایگان خبر داد.

به گفته صاحب‌نظران، چشم‌انداز تورم در سال 1402 تحت تاثیر چالش‌های مهمی نظیر کسری بودجه، متغیرهای پایه پولی و رشد نقدینگی، ناترازی نظام بانکی، کسری تجاری و شکاف تولید است.

265 عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در شرایطی که وضعیت مبهمی برانتخابات حاکم شده بود با تشخیص حرفه ای خودبه نایب رییس اول دوره قبلی اتاق رای دادند و او توانست با کسب بالاترین رای درمیان سه کاندیدا منصب انتخاباتی این نهاد بخش خصوصی را به دست آورد.

تسنیم نوشت: بر اساس اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان، محصولات عرضه شده از طریق رویه واردات از محل صادرات خود با نرخ ارز اسکناس سامانه سنای بانک مرکزی قیمت گذاری خواهند شد.

برای اولین بار حداقل در 12 سال اخیر رشد پایه پولی اقتصاد ایران با شدت قابل توجهی - بیشتر از ده درصد - بیشتر از رشد نقدینگی بوده است و این یک ناترازی تازه در اقتصاد است.

قیمت سکه و دلار امروز در بازار تهران ریزشی بود.

اقتصادآنلاین نوشت: در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین مدل 1401 صفر 525 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین خودرو شاهین مدل 1401 با کارکرد 20 هزار کیلومتر 530 میلیون تومان قیمت خورده است.

دنیای‌اقتصاد نوشت: بازار معاملات مسکن تهران، برای دومین ماه پیاپی با «رفتار سرد سمت تقاضا» روبه‌رو شد. نتایج تحقیقات میدانی از نبض قیمت آپارتمان‌های پایتخت در تیر حاکی است، متوسط قیمت در فایل‌های فروش شش منطقه همچون مناطق 4 و 5نسبت به خرداد، بیش از 5درصد کاهش یافت. اطمینان از انعکاس کامل «قیمت‌های پیشنهادی کاهش یافته» در قراردادهای فروش (قیمت قطعی)، بعداز «رفع حبس از آمارهای رسمی معاملات...

یک کارشناس بازار کار می‌گوید: دولت جز با مطرح کردن تسهیلات بانکی که آن‌هم در مسیر اشتغال نبوده، چطور از ایجاد مشاغل حمایت کرده است؟

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز از توضیحات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قانع شدند.

تسنیم نوشت: مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی از اضافه شدن مشوق "کسری خدمت سربازی" در سامانه جدید مهارت‌آموزی خبر داد.

اقتصادآنلاین نوشت:‌برای اجاره خانه در خیابان عباس آباد تهران به حداقل 300 میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید.

در ابتدای سال هر قطعه سکه امامی 33 میلیون و 700 هزار تومان قیمت داشت و این یعنی در این بازه زمانی سکه 24.8 درصد سقوط کرده است.