جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نویز نوشت: قیمت دلار در آخرین روز هفته روندی افزایشی دارد. بازار در انتظار نشست شورای امنیت سازمان ملل در مورد ایران است.

اقتصاد 100 نوشت: قیمت تیبا هاچ بک EX مدل 1401 به 340 میلیون تومان رسیده است این خودرو نسبت به دوماه گذشته 50 میلیون ارزان شده است.

اقتصادنیوز نوشت: بلومبرگ نوشت که در نیمه اول سال 2023 ثروتمندترین افراد جهان توانسته‌اند 852 میلیارد دلار به دارایی‌های خود بیافزایند.

سازمان برنامه و بودجه در حالی حداکثر قیمت دلار تا پایان سال جاری را برابر با 52 هزار تومان پیش‌بینی کرده است که امروز بهای هر دلار آمریکا در بازار ایران بار دیگر کانال پنجاه هزار تومان را پس گرفت.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت سمند سورن پلاس بنزینی در نمایندگی 355 میلیون شده است.

ایلنا نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور گفت: 9 هزار میلیارد تومان بودجه در قالب مناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه تعیین تکلیف می‌شود.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار تهران صعودی شد.

واریز وجه اولویت پاییز خودروهای لاماری ایما آغاز شد.

عبدالناصر همتی به اظهارات وزیر اقتصاد دولت رئیسی در خصوص بلوکه شدن منابع ایران در یک بانک عراقی به خاطر تصمیم وی واکنش نشان داد.

طبق رصد بازار خودروهای وارداتی و مونتاژی، قیمت کیا سراتو مونتاژ نسبت به اول تیرماه 200 میلیون ارزان شده است.

تب و تاب ورود خودروهای برقی به ایران بیشتر از قبل شده و برخی از خودروسازان به این امر علاقه نشان دادند. البته مشخص نیست که قرار است چه زیرساخت‌هایی برای شارژ خودروهای برقی، پاسخگوی ورود این نوع ماشین‌ها باشد.

روزنامه دنیای اقتصاد جدول تازه ترین قیمتها در بازار مسکن تهران را منتشر کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در اولین نشست خبری نماینده مدیرعامل طرح جنجالی پتروشیمی میانکاله مازندران، کارت هدیه 2 میلیون تومانی به خبرنگاران حاضر در این نشست اهدا شد.

کارشناسان ارزی معتقدند به دلیل کاهش شدید تقاضای ارز، سوداگران توان قیمت‌سازی ندارند و بازارساز نیز با بهره‌گیری از رویدادهای مثبت منطقه‌ای و بین‌المللی و ابزارهای خود، توانسته است بازار ارز و سکه را به خوبی کنترل کند.

ایسنا نوشت: امروز در برخی رسانه‌ها، خبر افزایش مجدد 9 درصدی قیمت بلیت منتشر شد و اینطور مطرح شد که مقرر شده ایرلاین‌ها 10 روز قیمت‌ها را بر اساس همان افزایش 29 درصدی نگه دارند و پس از آن می‌توانند 9 درصد به بهای بلیت اضافه کنند.