پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

دیجیاتو نوشت: پورشه از یک کانسپت بسیار جذاب در فستیوال سرعت گودوود رونمایی کرد. این کانسپت به مناسبت هفتادوپنجمین سالگرد عرضه نخستین خودروی کمپانی یعنی 356 اسپیدستر توسعه پیدا کرده و ویژن 357 اسپیدستر نام دارد.

قیمت تارا اتوماتیک در ایران خودرو 490 میلیون تومان است.

ایسنا نوشت: یک کارشناس بازار مسکن گفت: در شرایط فعلی بازارهای همسو شامل مسکن، خودرو، ارز و طلا به ثبات رسیده‌اند.

اقتصاد آنلاین نوشت: در هفته گذشته قیمت رنو کولیوس با کاهش 150 میلیون تومانی 4 میلیارد و 850 میلیون تومان شد.

اقتصاد 100 نوشت:- رئیس مرکز اطلاعات مالی با اشاره به ارائه فرصت به صندوق‌های قرض‌الحسنه و خیریه‌ها برای دریافت مجوز گفت: اگر در مهلت تعیین شده نسبت به دریافت مجوز اقدام نکنند، مظنون به پولشویی خواهند شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: همچنان رکود بر بازار حاکم است و با کاهش شدید تقاضا در بازار سکه و طلا روبرو هستیم. بازار در حال حاضر به ثبات نسبی خوبی رسیده و از هرگونه التهاب به دور است.

دنیای اقتصاد نوشت: وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده که تا اطلاع ثانوی ورود برنج به ایران ممنوع خواهد بود. حال‌آنکه تبعات ممنوعیت‌های دوره‌ای موضوعی است که فعالان اقتصادی آن را موجب ایجاد فساد و رانت می‌دانند و بر این باورند که چنین تصمیماتی، بازار را برای محتکران و واسطه‌گران باز می‌کند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سفر رییس‌جمهوری به کنیا قرارداد تهاتر نیسان آبی با گوشت قرمز نهایی و مقرر شد گوشت ارزان کنیایی وارد ایران شود.

تجارت نیوز نوشت: قیمت دلار در روزهای اخیر روند کاهشی دارد و وارد کانال 49 هزار تومان شده است. اما آیا این روند ادامه می‌یابد؟

فرارو نوشت: قیمت یک خانه 100 متری در یوسف‌آباد به‌طور متوسط 10 میلیارد و 220 میلیون است؛ 56 درصد بیشتر از تیرماه پارسال

در حال کاهش عرضه گوشت مرغ و به دنبال آن افزایش قیمت ها در بازار باعث ایجاد صف های طولانی برای خرید مرغ تنظیم بازاری شده، به نظر می رسد اعمال برخی سیاست های دستوری از یک سو و اصرار ببیش از حد برای ادامه تولید مرغ های نژاد آرین که سالها است راندمان تولیدی خود را از دست داده اند بر تشدید بحران مرغ در بازار دامن زده است.

مهر نوشت: مطابق با آمار ارائه شده از سوی سخنگوی سازمان مالیاتی، میزان درآمد بیش از 30 درصد از اعضای صنف طلا و جواهر در سال 1401 به قدری پایین تشخیص داده شده که هیچ‌گونه مالیاتی نپرداخته‌اند.

ایسنا نوشت: گمرک ایران در بخشنامه مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودرو سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.

تسنیم نوشت: ممنوعیت واردات برنج لغو نشده و مباحث مطرح شده در این زمینه، اشتباه رسانه‌ای بوده است.

اکو ایران نوشت: در جریان معاملات روز چهارشنبه در بازار اوراق بهادار تهران شاخص بورس تهران با افت بیش از 56 هزار واحدی همراه شد تا به محدوده مقاومتی شکسته شده تاریخی خود که حالا به‌عنوان یک سطح حمایتی شناخته می‌شود واکنش نشان دهد. درصورتی‌که شاخص کل بورس تهران در این محدوده با واکنش مثبت همراه شود مسیر بازار سرمایه در یک‌روند صعودی قرار خواهد گرفت چرا که اهالی بازار با اجماع به سطح حمایتی...

بازار مسکن این روزها با چالش‌هایی مواجه است که کارشناسان اصلی‌ترین آنها را رکود می‌دانند. نبود خریدار برای فایل‌های ارائه شده در بازار، فعالان باقی مانده در این حوزه را دچار سرگردانی کرده است. این در حالی است که سیاست مالیات بر خانه‌های خالی هم برای حل مشکلات این حوزه چندان رهگشا نبوده و تنها باعث ارائه فایل‌هایی با متراژ و قیمت بالا شده است.