پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تیترکوتاه نوشت: ایراد اصلی این است که وقتی آمارها اعلام می‌شود، بسیار کلی و معمولا متمرکز بر یک عدد مشخص است. اما بهتر است، عددها به تفکیک اعلام شود.

در حالی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین‌اجتماعی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوب شده که به نظر می‌رسد همسان‌سازی جدیدی در راه خواهد بود.

اقتصاد 100 نوشت: یک کارشناس بازار مالی اعلام کرده که ممکن است قیمت دلار در صورت رسیدن اخبار مثبت اقتصادی و سیاسی تا 43 هزار تومان هم برسد.

یک نماینده مجلس گفت: تمام خودروهای خارجی که تا سال 2017 وارد ایران شده است، الان نسبت به قیمت جهانی و مدل‌های 2021، حداقل 10 برابر قیمت است.

دولت به سازمان بیش از 400 هزار میلیارد تومان بدهی دارد، همین بدهی را بپردازد کافی‌ست ما همسان‌سازیِ اضافه نمی‌خواهیم. از همه‌ی اینها گذشته، قانون افزایش حقوق اجرا شود هیچ نیازی به اجرای همسان‌سازی نیست.

گجت‌نیوز نوشت: فراری KC23 با پنل‌های متحرک بدنه معرفی شد. ابر خودرو Ferrari KC23 ویژه پیست طراحی شده و قرار است فقط به تعداد یک دستگاه تولید شود.

بررسی‌ها نشان از ریزش قیمت اونس طلا در بازار جهانی دارد.

اقتصادنیوز نوشت: قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز با 200 هزار تومان افزایش به 28میلیون و 200هزار تومان رسید.

قیمت پژو پارس XU7P سال در نمایندگی 260 میلیون است.

اکوایران نوشت: با افزایش رهن و اجاره‌بها در پایتخت برخی از مستاجران متناسب با بودجه خود مجبور به انتخاب خانه‌های ریزمتراژ هستند؛ اما در سال جاری بازار رهن و اجاره این خانه‌ها در چه وضعیتی قرار دارد؟

اقتصاد 24 نوشت: بسیاری از کارشناسان بارها پیش بینی کرده و اخطار داده بودند که قیمت مرغ به دلیل افزایش دستمزدها، هزینه حمل و نقل، دارو و مواد اولیه مورد نیاز پرورش دهندگان مرغ و جوجه بیشتر از سال گذشته افزایش خواهد یافت، اما گوش کابینه دولت رئیسی به تنها چیزی که بدهکار نبود همین اخطارها بود که بارها داده شد و نادیده گرفته شد.

ایرنا نوشت: جزئیات پرداخت مطالبات گندمکاران و کشاورزان و قیمت مصوب گندم و برنج اعلام شد.

ایسنا نوشت: بررسی آخرین قیمت اوراق تسهیلات مسکن نشان می‌دهد که قیمت این اوراق نسبت به حدود 10 روز قبل کاهشی بوده است.

اقتصاد آنلاین نوشت: شهرداری‌ها مکلف شدند ظرف 15 روز از تاریخ استعلام وضعیت مجاز یا غیر مجاز بودن باغ ویلاها را به سازمان امور مالیاتی اعلام کرده و بر این اساس باغ ویلاهای غیر مجاز مشمول 2 برابر مالیات باغ ویلاهای مجاز می باشند.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت بنز E200 یک کلید در بازار یک میلیارد و 150 میلیون تومان کاهش یافت.

اقتصادنیوز نوشت: در معاملات پشت خطی دیشب معامله‌گران بزرگ حضور فعالی در بازار شبانه نداشتند و واسطه‌گران خرد نیز با احتیاط رفتار کردند و همین امر موجب شد دلار در پشت خط دوباره رنج شود.