دوشنبه 9 مهر 1403

خبر خوش برای مردم تهران

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
خبر خوش برای مردم تهران

اقتصادنیوز: از امروز تا چهارشنبه روند تدریجی کاهش دما در بیشتر نواحی استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران از امروز تا چهارشنبه (15 تا 18 مرداد) با گذر متناوب امواج بارشی آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه وزش باد و در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه بعد از ظهر و شب، نیمه ابری تا ابری همراه با افزایش سرعت وزش باد و بارش پراکنده باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در نیمه شمالی استان به‌ویژه دامنه‌ها و ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در گردنه‌های کوهستانی گاهی مه و محدودیت دید مورد انتظار است.

طی چهار روز آینده در نیمه جنوبی وزش باد شدید و خیزش موقت گرد وخاک و گاهی کاهش نسبی کیفیت هوا یا کاهش دید دور از انتظار نیست.

از امروز تا چهارشنبه روند تدریجی کاهش دما در بیشتر نواحی استان پیش‌بینی می‌شود.

ژست مجری ممنوع التصویر و بهرام رادان در یک مراسم + عکس

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا ( 16 مرداد) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد و گاهی افزایش باد با احتمال رگبار باران با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (17 مرداد) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد و گاهی ابری با احتمال وزش باد شدید و رگبار و رعد وبرق با حداقل دمای 27 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای 40 درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین بخوانید