چهارشنبه 18 مهر 1403

خبر خوش قالیباف درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
خبر خوش قالیباف درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

رئیس مجلس به خرید تضمینی گندم اشاره کرد و اظهار داشت: نهایتا امروز در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی، هماهنگی لازم درباره گندم (خرید تضمینی گندم) انجام شد و پرداخت‌های آن نیز آغاز می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات لازم برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان به میزان 30 و 40 درصد از این ماه آغاز می‌شود.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز چهارشنبه - 18 مهرماه - مجلس شورای اسلامی در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور افزود: شب گذشته در جلسه‌ای خدمت رئیس جمهور، مسئولان سازمان برنامه و بودجه و برخی نمایندگان از کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصاد بودیم.

وی یادآور شد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان به میزان 30 درصد و 40 درصد از این ماه آغاز می‌شود و کارهای آن در حال انجام است.

خبر مرتبط انتقاد قالیباف از اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه / مگر ما مسئول رسوب شدن پول در بانک‌ها هستیم؟

قالیباف عنوان کرد: آقای پورمحمدی می‌گوید پول در بانک رسوب کرده مگر ما مسئول رسوب شدن پول در بانک‌ها هستیم، دستگاه‌های اجرایی مربوطه در این باره مسئول هستند و نباید پول در بانک رسوب می‌کرد بلکه تبدیل به اهرمی می‌شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین به دیگر توافق ها در این جلسه درباره خرید تضمینی گندم اشاره کرد و اظهار داشت: نهایتا امروز در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی، هماهنگی لازم درباره گندم (خرید تضمینی گندم) انجام شد و پرداخت‌های آن نیز آغاز می‌شود.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

خبر خوش قالیباف درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان 2