پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

خبر مهم برای تهرانی‌ها / ساعت اجرای طرح ترافیک در پاییز تغییر می‌کند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
خبر مهم برای تهرانی‌ها / ساعت اجرای طرح ترافیک در پاییز تغییر می‌کند؟

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: ساعت اجرای طرح ترافیک در مهرماه بدون تغییر در پایتخت اجرایی خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پوریا علیمردانی روز پنجشنبه با اشاره به تصویب شناورسازی ساعات کار ادارت از سوی دولت از ابتدای مهرماه سال جاری اظهار کرد: با توجه به تغییرات اعمال شده توسط دولت، اجرای طرح ترافیک در شهر تهران از ساعت 6:30 تا 18:00 است و هیچگونه تغییری نخواهد داشت.

وی با اشاره به آمار جابجایی‌های انجام شده در طول شبانه‌روز در پایتخت، افزود: آمار روزانه در شهر تهران حدود 20 میلیون سفر است که از این میزان، حدود 43 درصد را سفرهای شغلی و حدود 18 درصد را سفرهای آموزشی به خود اختصاص می‌دهند.

علیمردانی با اشاره به این مطلب که در روزهای ابتدایی اجرای طرح تغییر ساعت کاری ادارات، وضعیت حجم ترافیک و پارامترهای مختلف ترافیکی شهر تهران را پایش و کنترل می‌شود، یادآور شد: چنانچه نیاز و ضرورتی برای تغییر در ساعت اجرای طرح ترافیک، وجود داشته باشد، به طور قطع از طریق شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود این تصمیم درباره توزیع بار ترافیکی نسبت به ساعت‌های اوج، تصمیم بهبود دهنده‌ای خواهد داشت و شرایط را نسبت به قبل بهتر خواهد کرد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید