سه‌شنبه 10 مهر 1403

خبر مهم سرپرست وزارت خارجه درباره مذاکرات ایران و آمریکا

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر مهم سرپرست وزارت خارجه درباره مذاکرات ایران و آمریکا

سرپرست وزارت خارجه درباره تبادل پیام میان ایران و امریکا اظهارات مهمی را بیان کرد. سرپرست وزارت خارجه درباره تبادل پیام میان ایران و امریکا اظهارات مهمی را بیان کرد. به گزارش عرشه آنلاین، علی باقری کنی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکید رئیس‌جمهوری شهید بر فعال بودن در عرصه سیاست خارجی و محوریت سیاست همسایگی و تعامل جدی با آنان بود.

سرپرست وزارت خارجه درباره تبادل پیام میان ایران و امریکا اظهارات مهمی را بیان کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرپرست وزارت خارجه درباره پیام‌های رد و بدل شده میان ایران و آمریکا گفت: تبادل پیام‌ها میان ایران و آمریکا مانند گذشته و بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد.

علی باقری کنی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تازه‌ترین تصمیمات وزارت امورخارجه پیرامون پرونده هسته ای گفت: تبادل پیام‌ها میان ایران و آمریکا مانند گذشته ادامه دارد و هیچ وقفه‌ای ندارد. فعالیت‌های هسته‌ای نیز در چارچوب تدابیر نظام زیر نظر شورای عالی امنیت ملی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکید رئیس جمهورشهید بر فعال بودن سیاست خارجی و محوریت سیاست همسایگی و تعامل جدی با همسایگان در عرصه‌های مختلف بود، از تداوم مذاکرات برای ارزهای بلوکه شده خبر داد.

منبع: برنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

خبر مهم سرپرست وزارت خارجه درباره مذاکرات ایران و آمریکا 2