شنبه 8 اردیبهشت 1403

خداحافظی مسافرین کمپرسوار از تهران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
خداحافظی مسافرین کمپرسوار از تهران

مسافرین نوروزی کمپر سوار طی یک حرکت کارناوالی امروز تهران را ترک خواهند کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسافرین کمپرسوار که از 2 فروردین میهمان پایتخت بودند روز چهارشنبه هشتم فروردین ماه تهران رابه مقصد استان گیلان ترک خواهندکرد. این گروه با حرکت کارناوالی از بوستان ولایت، بزرگراه نواب شمال، خیابان آزادی و برج آزادی از تهران خارج می‌شوند.

براساس این گزارش، ستاد گردشگری شهرداری تهران با همکاری شهرداری منطقه 19 و گروه پرشین کمپر با هدف خدمات دهی و معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران به مسافرین نوروز و آشنایی شهروندان با این نوع از سفر و سبک زندگی در راستای سفرآسان و ارزان، میزبان بیش از 200 گروه کمپرسوار از اقصی نقاط ایران بود که در این مدت از جاذبه‌های منطقه 12، 20 و 22 دیدن کردند.

بوستان شهید کاظمی میزبان شهروندان در دهکده "بهار قرآن، بهار ایران"

پردیس برنامه های فرهنگی و هنری نوروز تحت عنوان دهکده "بهار قرآن، بهار ایران" همراه با برپایی غرفه های متنوع از دوم فروردین ماه در بوستان شهید کاظمی ناحیه دو محله عبدل آباد آغاز شده و تا نهمین روز از سال نو ادامه دارد. ویژه برنامه استیج فرهنگی نوروز بعد از اذان مغرب و عشا تا ساعت24 در قالب برنامه‌های مختلف شاد ویژه کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها اجرا می‌شود.

تخفیف 40 درصدی برای اماکن گردشگری تهران

اجرای مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت ماه مبارک رمضان، اجرای گروه سرود، موسیقی، برپایی غرفه‌های سلامت، ورزش، عفاف و حجاب، پاسخگویی به سوالات شرعی در ماه رمضان، عرضه محصولات اقوام و انواع گل و گیاه آپارتمانی و... در این پردیس تدارک دیده شده است.