سه‌شنبه 17 مهر 1403

خدمات مسکن به ارزش بیش از 15 میلیارد تومان به مددجویان زنجانی ارایه شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
خدمات مسکن به ارزش بیش از 15 میلیارد تومان به مددجویان زنجانی ارایه شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از 2 هزارو 234 مورد خدمت در حوزه مسکن شامل احداث، تعمیر و تکمیل واحدهای مسکونی، با اعتبار 15میلیارد و 600 میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ارایه شد.

هدایت صفری روز یکشنه در جمع خبرنگاران افزبابیان اینکه تأمین مسکن اصلی‌ترین نیاز انسان است و خانه‌دار شدن خانواده‌های مددجو موجب آرامش و امنیت روانی آنان می شود، افزود: هم‌اکنون 59خانواده ایتام در استان فاقد مسکن و سرپناه مناسب هستند و تلاش ما این است با همت همکاران، خیران، گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان، برای این تعداد از ایتام تحت حمایت، مسکن مناسب تأمین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به خدمات کمیته امداد در حوزه اشتغال نیز اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته سه هزار و 695 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد دارای شغل شدند که برای ایجاد این تعداد اشتغال، بیش از 87 میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد پرداخت شد.

صفری افزود: کارفرمایانی که از مددجویان تحت حمایت این نهاد برای اشتغال به‌کارگیری کنند به ازای هر مددجو از مبلغ 50میلیون تومان تسهیلات برخوردار و یا از واریز حق بیمه به مدت 2 سال برای این افراد معاف می‌شوند.

گفتنی است بیش از 28 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 55 هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

*س_برچسب‌ها_س*