جمعه 20 مهر 1403

خراسان جنوبی ها سنگ تمام گذاشتند / بیعت دوباره با امام و رهبری

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
خراسان جنوبی ها سنگ تمام گذاشتند / بیعت دوباره با امام و رهبری

رئیس دولت سیزدهم در اولین سفر از دور دوم سفر های استانی مورد استقبال گرم و خاطره‌انگیز مردم استان خراسان جنوبی قرار گرفت و مردم این خطه کویری امروز با حضور شان در مراسم استقبال حماسه ای دیگر به ارمغان گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سفر رئیس جمهوری سرور و خوشحالی خاصی را در فضای شهر بیرجند و در بین مردم بوجود آورده است با وجود سوز سرما اقشار مختلف مردم استان خراسان جنوبی و بیرجند اعم از زن و مرد، پیر و جوان و شیعه و سنی با شور و اشتیاق فراوان خود را به استادیوم آزادی وعده گاه دیدار رسانده بودند و مقدم رئیس جمهور را با حضور گرم و صمیمی خود گرامی داشتند.

خیابان ها و مسیر منتهی به ورزشگاه مملو از جمعیت بود طوری که از ابتدای خیابان بهشتی دیگر تردد خودرو ها به سختی انجام می شد.

امروز شیعه و سنی و قشرهای مختلف مردم استان با لباس‌های محلی و سنتی و با یکرنگی و صمیمیت به استقبال رئیس جمهور خود آمده و هوای خطه کویری بیرجند، هوای همدلی، وحدت و امید و آینده‌ای درخشان برای اعتلای خراسان جنوبی است.

مردم ساعت‌ها قبل از زمان تعیین شده در ورزشگاه آزادی حضور یافته و رئیسی را در حلقه گرم و صمیمی خود قرار داده و در قالب واژه‌های ساده و صمیمی بویژه واژه محلی «قدم ور چشم» عشق و ارادت خالصانه خود را به رئیس جمهوری و دولت مردمی ابراز کردند.

جای سوزن انداختن در ورزشگاه آزادی بیرجند نیست و هر لحظه بر تعداد افراد حاضر در ورزشگاه اضافه می شود مردم خراسان جنوبی امروز به معنای واقعی کلمه نشان دادند که پای نظام و انقلاب و آرمان های شهدا ایستاده اند آن ها خوب می دانند خراسان جنوبی خانه خود «آیت الله رئیسی» است و امیدوار هستند این سفر مثل همیشه با خیر و برکت باشد.

در مراسم استقبال از رئیس جمهور جوانان و دانشجویان استان در قالب ستادهای خودجوش تصاویری از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و رئیسی به همراه پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران بین مردم توزیع می‌کنند و با شور و اشتیاق ضمن پخش نقل و شیرینی و با سر دادن شعارهای انقلابی و حماسی بر حمایت خود از دولت مردمی تأکید می‌کنند.

هزاران نفر مردم استان نیز که به رسم میهمان‌نوازی از اوایل صبح امروز در ورزشگاه آزادی بیرجند حضور یافته بودند، با مشاهده رئیس جمهور و با سر دادن شعار «دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی» و «صل علی محمد یاور رهبر آمد» «ای پسر فاطمه حمایتت می کنیم» «سید محبوب ما رئیس جمهور ما» از رئیس جمهوری استقبال کردند.

انتهای پیام /

خراسان جنوبی ها سنگ تمام گذاشتند / بیعت دوباره با امام و رهبری 2
خراسان جنوبی ها سنگ تمام گذاشتند / بیعت دوباره با امام و رهبری 3