شنبه 1 اردیبهشت 1403

خراسان جنوبی

خراسان جنوبی

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 17 استان هشدار داد و احتمال آبگرفتگی معابر را پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا پایان هفته بارش‌ها در 6 استان کشور تشدید می‌شود که زمینه‌ساز وقوع سیل در این مناطق خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها به دنبال فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 17 استان هشدار داد و احتمال آبگرفتگی معابر را پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: این خبر که مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد نداشته باشیم، از وعده‌هایی است که تحقق یافته است؛ مردم انتظار دارند، دولت صادق الوعد باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 17 استان هشدار داد و احتمال آبگرفتگی معابر را پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز دوشنبه در استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، جنوب نوار غربی اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان، جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه هرمز افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی مناطق...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوا طی چند روز آینده را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور، بارش‌های شدید و احتمال آب‌گرفتگی گسترده معابر، سرریز سدها، تخریب پل و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور، بارش‌های شدید و احتمال آب‌گرفتگی گسترده معابر، سرریز سدها، تخریب پل و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد. سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد. سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور، بارش‌های شدید و احتمال آب‌گرفتگی گسترده معابر، سرریز سدها، تخریب پل و خسارت به کشاورزان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) در بوشهر، فارس،...

وب‌گاه فرارو

طبق آمار رسمی اعلام‌شده از سوی دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، با وجود بارش‌های بهاری در فروردین و با وجود پر شدن 60 درصدی سدها، اما 40 درصد آن‌ها خالی بوده و ورودی سد‌های کشور 10 درصد کاهش داشته است. طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و بارش‌های سیل‌آسا در استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر ادامه دارد و هشدار سطح قرمز صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ضمن تأکید بر اهمیت تأمین نان از «آرد کامل»، تغذیه نامناسب را از علل اصلی سیر صعودی بیماری‌های غیرواگیر خواند و برنامه‌های این وزارتخانه برای سبوس‌دار کردن غلات به‌ویژه نان را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور، برخی ستان‌ها بارانی خواهد بود.