شنبه 1 اردیبهشت 1403

خراسان جنوبی

خراسان جنوبی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی و خسارت به کشاورزان از طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی مناطق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز یکشنبه (26 فروردین) در شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و در بخش‌هایی از یزد، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و بعد از ظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش رخ خواهد داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای 32 نات و بیشینه ارتفاع امواج در مناطق ساحلی 1 تا 2.5 متر و در مناطق دور از ساحل تا بیش از 2.5 متر همراه با رگبار باران و رعد و برق برای فردا دوشنبه (27 فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و نواحی جنوبی استان بوشهر و برای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (27 تا 29 فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

سید امیر سیاح گفت: انتظار داریم که تا پایان مهلت قانونی که پایان اردیبهشت ماه است، حدود دو میلیون مجوز کاغذی دیگر تبدیل به شناسه یکتا شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی امروز، شنبه، 25 فروردین 3 هشدار سطح نارنجی هواشناسی، سطح نارنجی دریایی و زرد هواشناسی هواشناسی را صادر کرد. سازمان هواشناسی امروز، شنبه، 25 فروردین 3 هشدار سطح نارنجی هواشناسی، سطح نارنجی دریایی و زرد هواشناسی هواشناسی را صادر کرد. در هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر شده درباره تشدید فعالیت سامانه بارشی هشدار داده و زمان آن از یکشنبه، 26 فروردین تا چهارشنبه، 29 فروردین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از سمت غرب و شمال و شرق کشور از فردا تا پایان هفته خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز بهبود محیط کسب وکار گفت: وزارت ارتباطات و وزارت ورزش بیشترین مجوز‌های کاغذی خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند که باید سایر دستگاه‌ها هم به این بخش بپیوندند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز شنبه در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان همچنین در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، فرهنگیان بازنشسته درباره وضعیت بیمه های درمانی به وزیر کار نامه نوشتند. بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، فرهنگیان بازنشسته درباره وضعیت بیمه های درمانی به وزیر کار نامه نوشتند. بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، فرهنگیان بازنشسته درباره وضعیت بیمه های درمانی به وزیر کار نامه نوشتند. به گزارش عرشه آنلاین، درخواست منتخبین کانونهای بازنشستگی کشوری از وزیر...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی برای نوار شرقی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز دوشنبه و تقویت آن در روز سه‌شنبه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی، پیش بینی کرد که رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش باد شدید موقتی از امروز اکثر مناطق کشور را فرا می گیرد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بارش شدید باران طی روز جاری در 6 استان پیش بینی شده و دمای صفر درجه‌ای در همدان خواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی برای نوار شرقی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز دوشنبه و تقویت آن در روز سه‌شنبه خبر داد.