چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

خراسان جنوبی

خراسان جنوبی

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان کل کشور با بیان اینکه ما بنا نداریم برای نوامیس این مملکت پرونده قضائی درست کنیم و بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش فرد به منزل برمی‌گردد گفت: اکثر بانوان بعد از تذکر نسبت به اصلاح وضعیت پوشش خود اقدام می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان کل کشور با بیان اینکه ما بنا نداریم برای نوامیس این مملکت پرونده قضائی درست کنیم و بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش فرد به منزل برمی‌گردد گفت: اکثر بانوان بعد از تذکر نسبت به اصلاح وضعیت پوشش خود اقدام می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان کل کشور گفت: اهداف نظام جمهوری اسلامی تعلیمی، تربیتی و اصلاحی بوده و نگاه قاضی باید اصلاحی باشد که غالبا همین گونه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت: سن اکثر معادن در ایران زیاد شده و ممکن است از یک معدن 30 سال استخراج انجام شده باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور ضمن هشدار درباره این‌که ذخایر معادن سطحی در کشور رو به اتمام است، گفت: معادنی که در سطح هستند، به لحاظ ذخیره محدودیت‌هایی دارند و همانند معادنی که در عمق هستند، ذخایر بسیار بزرگ ندارند؛ ضمن اینکه در دنیا اصولا معادن خیلی بزرگ، زیرزمینی هستند و از عمق صد متر به پایین وجود دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت سیزدهم در ادامه تلاش خود برای ارتقا امنیت غذایی جامعه، با اجرای «طرح یسنا» یارانه مضاعف 600 هزار تومانی در قالب اعتبار خرید رایگان بسته‌های حمایتی برای مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال در نظر گرفته که اجرای آن از 30 فروردین آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یارانه مضاعف 600 هزار تومانی در قالب اعتبار خرید رایگان بسته‌های حمایتی برای مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: برای خانوارهای مشمول یارانه مادران دارای کودک شیرخوار که مشمول طرح یسنا هستند، پیامک ارسال می‌شود و اعتبار این طرح در حساب سرپرست خانوار مشمول شارژ شده که در قالب طرح کالابرگ قابل‌استفاده است. : برای خانوارهای مشمول یارانه مادران دارای کودک شیرخوار که مشمول طرح یسنا هستند، پیامک ارسال می‌شود و اعتبار این طرح در حساب سرپرست خانوار مشمول شارژ شده که در قالب طرح کالابرگ قابل‌استفاده...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در 9 استان، از امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در 9 استان، از امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در 9 استان، از امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در 9 استان، از امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور ضمن هشدار درباره این‌که ذخایر معادن سطحی در کشور رو به اتمام است، گفت: معادنی که در سطح هستند، به لحاظ ذخیره محدودیت‌هایی دارند و همانند معادنی که در عمق هستند، ذخایر بسیار بزرگ ندارند؛ ضمن اینکه در دنیا اصولا معادن خیلی بزرگ، زیرزمینی هستند و از عمق صد متر به پایین وجود دارند.

وب‌گاه گسترش

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که بسته‌های غذایی و بهداشتی با ارزش تقریبی 600 هزار تومان برای مادرانی که فرزندانی شیرخوار دارند و در سه ماه اول درآمدی قرار دارند، در تمام استان‌های کشور تأمین خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تامین شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تامین شده و افراد شامل این طرح می‌توانند از امروز اقدام به خرید کنند.