یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و وزش باد شدید در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ هادی امیدوا در خصوص آخرین وضعیت معابر مشهد اظهار کرد: محدوده میدان انقلاب مسیر غرب به شرق محدودیت تردد دارد و مسیر شرق به غرب بازگشایی شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

سرپرست اداره کل بحران استان خراسان رضوی، تعداد فوتی های سیل مشهد در روز گذشته را 7 نفر اعلام کرد. هم چنین 2 مفقودی در شهرستان فریمان و 1 مفقودی در مشهد اعلام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته ضیائیان، طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان و طی روزهای جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش برای بررسی آخرین وضعیت سیل 26 اردیبهشت وارد شهر مشهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت سیلاب‌ها در خراسان رضوی دقایقی پیش وارد مشهد مقدس شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور برای بررسی وضعیت مناطق سیل‌زده، وارد شهر مشهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: اینکه فوت شدن فردی را به سیل نسبت دهیم باید ابتدا توسط پزشکی قانونی تائید و سپس اعلام شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بررسی زمینه‌های تاریخی روند رشد جمعیت در ایران، بیان‌گر این است که رشد جمعیت و باروری در دهه 70 کاهش یافته و در دهه 80 نیز این روند کاهشی تداوم داشته است. کاهش سریع نرخ باروری از 6.5 فرزند به ازای هر زن به طور متوسط در دهه 60 به حدود 1.8 فرزند به ازای هر زن در سال 1390 و افزایش جزئی آن تا حدود 2 فرزند به ازای هر زن در پنج سال منتهی به سرشماری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علاوه بر پنج فوتی سیل دیروز در مشهد یک نفر نیز در روستای "سرغایه" مشهد نیز مفقود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: شمار جانباختگان سیل دیروز، چهارشنبه در این استان به هفت نفر افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی تا روز یکشنبه کلیه مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو خواهد بود و تمامی مدیران باید در محل خدمت حتی روز جمعه حاضر باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جاده اصلی و ترانزیتی مشهد - سرخس به دلیل وقوع سیلاب و نبود ایمنی لازم در محدوده "تنگلشور"، تا اطلاع بعدی مسدود است.