یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از روز جمعه 28 اردیبهشت تا شنبه 29 اردیبهشت رگبار باران، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، آبگرفتگی، رواناب، سیلابی‌شدن مسیل‌ها در 7 استان را پیش بینی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

در مراسم تجلیل از قهرمان استان خراسان رضوی، دو قهرمان ورزش کشور مدال‌های خود را به آستان قدس رضوی اهدا کردند.

خبرگزاری میزان

وزیر کشور با بیان اینکه آب، برق و گاز در استان خراسان رضوی وصل است گفت: خیابان سپاه منطقه سیدی مشهد جز بافت فرسوده محسوب می‌شود و جزئی از برنامه‌های ما بوده است که نوسازی و بازسازی آن را انجام دهیم.

وب‌گاه فرارو

«شورای شهر مشهد ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان سیل اخیر در این رابطه با سیل مشهد مقدس تحقیق می‌کند و اگر قصوری از سوی مدیریت شهری رخ داده باشد قطعا به مراجع قضایی معرفی می‌شود. رئیس شورای عالی استان‌ها بر اساس قانون مکلف است اقدامات اساسی برای احقاق حقوق شورا‌ها انجام دهد.»

وب‌گاه عصر ایران

سیل در خراسان رضوی هفت قربانی گرفت که پنج نفر شان در سیلاب مشهد کشته شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: پرواز‌های حج دو استان تبریز و کرمان فردا به اتمام می‌رسد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران و فارس خبر داد و گفت: در شرایط بارندگی رانندگان حتما باید با دقت بیشتر و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کرده و با توجه به لغزندگی معابر فاصله‌طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وضعیت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد عادی بوده و بارش شدید باران هیچ خللی در انجام پروازها به وجود نیاورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

وزیر کشور، گفت: «خیابان سپاه منطقه سیدی مشهد جزء بافت فرسوده محسوب می‌شود و جزئی از برنامه‌های ما بوده است که نوسازی و بازسازی آن را انجام دهیم.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش‌ها حاکی از وقوع مه‌گرفتگی در جاده‌های چالوس، هراز و فیروزکوه است. در این شرایط توصیه می‌شود که رانندگان حتما چراغ مه‌شکن خود را روشن کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی برای برخی استان ها هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

11 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و قزوین تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور، گفت: خیابان سپاه منطقه سیدی مشهد جز بافت فرسوده محسوب می‌شود و جزئی از برنامه‌های ما بوده است که نوسازی و بازسازی آن را انجام دهیم.