یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان این استان را پیگیری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان این استان را پیگیری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی به 19 استان کشور خبر داد و گفت: امکان سیلابی شدن مسیرها و تخریب محصولات کشاورزی در پی با تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی به 19 استان کشور خبر داد و گفت: امکان سیلابی شدن مسیرها و تخریب محصولات کشاورزی در پی با تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص وقوع دوباره سیل در این استان هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص وقوع دوباره سیل در این استان هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی به 19 استان کشور خبر داد و گفت: امکان سیلابی شدن مسیرها و تخریب محصولات کشاورزی در پی با تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: به عدد انگشتان دست نمی‌توانیم از کسانی نام ببریم که به مردم خیانت کرده و به بیگانگان وابستگی پیدا کردند، البته منکر برخی نارسایی‌ها، نامهربانی‌ها و سوءاستفاده‌ها نیستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز جمعه 28 اردیبهشت، در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل و مناطق مرکزی و شرقی فارس، احتمال رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، آبگرفتگی، سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در سیستم حمل و نقل وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

«علاوه بر پنج فوتی سیل دیروز در مشهد یک نفر نیز در روستای «سرغایه» مشهد نیز مفقود است. 150 خانواده سیل زده در مشهد اسکان یافته‌اند و حدود 300 نفر نیز به صورت انفرادی در مناطق شهری و روستایی به ویژه در روستای سلطان آباد بخش احمدآباد اسکان داده شده اند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف امروز در همایش بزرگ مسئولین و مدیران روابط عمومی‌های سازمان‌ها و ادارات خراسان رضوی، اظهارداشت: مبارزه جدی و همه جانبه دشمنان در طول 45 سال گذشته همواره امتداد داشته و ما یکی از خبرسازترین کشور‌های دنیا بودیم که حاکی از قدرت، الهام‌بخشی و تاثیر انقلاب، گفتمان امام (ره) و رهبر در دنیای امروز است. وی افزود: باید باور کنیم که ما کشوری...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سپاه پاسداران، گفت: استراتژی دشمن پشیمان نشان دادن مردم از اصل انقلاب و برجسته کردن نارسایی‌ها و همچنین ناامیدی از آینده کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه فعالیت سامانه بارش زا در سطح استان مشهد، همچنان انتظار می‌رود این سامانه به طور متناوب تقویت و باعث افزایش تکرار سیل در مشهد شود. در ادامه فعالیت سامانه بارش زا در سطح استان مشهد، همچنان انتظار می‌رود این سامانه به طور متناوب تقویت و باعث افزایش تکرار سیل در مشهد شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ آذر رضایی‌پور در گفتگویی با بیان اینکه افزایش حجم بارشهای رگباری، همراه با وقوع رعد و...

وب‌گاه الف

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه سامانه ناپایدار همچنان در استان فعال است و به تناوب تا اواخر وقت یکشنبه در استان بارندگی داریم، گفت: بارش 38 میلیمتری باران در بازه زمانی کوتاه در مشهد، طی 30 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور برای استان‌های شمالی هشدار نارنجی صادر کرد.