جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده های کشور اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محبی گفت: اکثر محور‌های مواصلاتی استان‌های سراسر کشور مخصوصاً استان‌های زیارتی و سیاحتی، خراسان رضوی، استان‌های شمالی کشور، گلستان، مازندران، گیلان، محور‌های منتهی به تهران و سایر کلان شهر‌ها از ترافیک بسیار پرحجم برخوردار است. وی افزود: جهت تسهیل در تردد وسایل نقلیه برای بازگشت مسافرین محدودیت‌هایی پیش‌بینی شده است. سرهنگ محبی با بیان...

خبرگزاری مهر

جانشین پلیس راه کشور، به تشریح وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به تهران پرداخت.

وب‌گاه الف

جانشین پلیس راه کشور با بیان اینکه در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور مخصوصا استان‌های زیارتی و سیاحتی ترافیک بسیار پرحجم است، گفت: تا این لحظه در هیچ کدام از محورهای مواصلاتی حتی محورهای پرتردد و محورهای شمالی کشور گره ترافیکی وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر در بازی دیروز تیم ملی با انتقادات زیادی همراه شد.

وب‌گاه تابناک

تصویری از طبیعت زیبای قزقان دره در خراسان رضوی را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: برای میزبانی تیم ملی ایران در مشهد اقدام ویژه‌ای شد اما برگزاری بازی در این ورزشگاه میسر نشد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: هیچ گزندی به کادر فنی تیم ملی وارد نمی‌شود و فدراسیون فوتبال احساسی تصمیم نمی‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: برای میزبانی تیم ملی ایران در مشهد اقدام ویژه‌ای شد اما برگزاری بازی در این ورزشگاه میسر نشد.

خبرگزاری مهر

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: برای میزبانی تیم ملی ایران در مشهد اقدام ویژه ای شد اما میسر نشد!

وب‌گاه گسترش

دولت سیزدهم در سال 1402 به منظور تشویق فرزندآوری، طرحی را برای ارائه زمین رایگان یا واحد مسکونی به خانواده‌هایی که چهار فرزند یا بیشتر و زیر 20 سال دارند، معرفی کرد. اما این سوال مطرح می‌شود که آیا این طرح توانسته است مشکلات اساسی مسکن را برای این خانواده‌ها برطرف کند؟

وب‌گاه ورزش سه

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی اعلام کرد شهر مشهد آماده میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

10 عضو یک باند بزرگ مسلح زورگیری و کیف قاپی که با هواپیما وارد مشهد می‌شدند و در هسته مرکزی شهر سرقت می‌کردند، دستگیر شدند 10 عضو یک باند بزرگ مسلح زورگیری و کیف قاپی که با هواپیما وارد مشهد می‌شدند و در هسته مرکزی شهر سرقت می‌کردند، دستگیر شدند به گزارش عرشه آنلاین؛ 10 عضو یک باند بزرگ مسلح زورگیری و کیف قاپی که با هواپیما وارد مشهد می‌شدند و در هسته مرکزی شهر سرقت می‌کردند، در حالی...

خبرگزاری مهر

زاهدان - وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان از روند اجرای طرح خط انتقال آب دریای عمان به این استان بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه سبزوار گفت: پزشک فوق‌تخصص گوارش کودکان یک دسته‌کلید را از معده یک کودک 6 ساله سبزواری خارج کرد.