جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه گسترش

تاکنون 11 میلیون و 867 هزار تُن گندم از کشاورزان 31 استان کشور خریداری شده که با افزایش یک میلیون و 615 هزار تن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از رشدی بیش از 16 درصد برخوردار بوده است. ضمن اینکه 47.5 درصد از مجموع گندم‌ها از کشاورزان پنج استان خوزستان، کردستان، گلستان، فارس و کرمانشاه تحویل گرفته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر مزار شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی حضور پیدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور از موکب حضرت نجمه خاتون مشهدالرضا که در محل مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) پذیرای زنان و دختران بود، بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: جاده قدیم نیشابور مسیر ملک آباد - مشهد که برای زائران پیاده در دهه پایانی صفر اختصاص یافته بود، از ساعت 14 امروز (چهاردهم شهریور) یک طرفه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کلانشهر مشهد امروز، همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) با حضور خیل عظیم عزاداران، غرق در عزا و ماتم است.

خبرگزاری مهر

مجری طرح گندم و برنج وزارت جهاد کشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به مرز 12 میلیون تن نزدیک می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خطاب به عراقچی گفت: سیاست خارجی جایگاه حاکمیت عقل است و احساسات نمی‌تواند در آن جای داشته باشد، خوشبختانه شما با توجه به سابقه طولانی که در عرصه سیاست خارجی دارید، می‌توانید با حفظ اصول انقلاب اسلامی و عقلانیت پیش بروید.

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد گفت: سیاست خارجی جایگاه حاکمیت عقل است و احساسات نمی‌تواند در آن جای داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی زندان‌های خراسان رضوی از آزادی 22 زندانی کم‌برخوردار از زندان مرکزی مشهد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حاشیه مراسم خطبه خوانی حرم امام رضا (ع)، با مسعود پزشکیان رئیس جمهوری به استقبال و احوالپرسی پرداخت. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حاشیه مراسم خطبه خوانی حرم امام رضا (ع)، با مسعود پزشکیان رئیس جمهوری به استقبال و احوالپرسی پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت کاری ادارات و بانک‌های خراسان رضوی از 17 شهریور به روال سابق باز خواهد گشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساعت کاری ادارات و بانک‌های خراسان رضوی از 17 شهریور به روال سابق باز خواهد گشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایمنی برخی از خودروها در تصافات به‌گونه‌ای است که به سرعت موجب آتش گرفتن خودرو می‌شود. از این رو لازم است که خودروسازان در این مورد تجدیدنظر گرفته و ایمنی خودروها را در برابر حریق ارتقاء دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صادق درودگر در گفتگو با خبرآنلاین درباره حواشی میزبانی تیم‌های ایرانی در مسابقات بین‌المللی صحبت کرد.

وب‌گاه تابناک

دبیر ستاد سفر از ازدحام مسافر در استان‌های خراسان رضوی، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل و همدان خبر داد و «بازرگان» را شلوغ‌ترین مرز خروجی کشور اعلام کرد و گفت: ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی و حتی مدارس تجهیزشده در بیش از 10 استان به مرز اشباع رسیده است و مردم بدون رزرو قطعی اقامتگاه به هیچ‌وجه مسافرت نروند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حاشیه مراسم خطبه خوانی حرم امام رضا (ع)، با مسعود پزشکیان رئیس جمهوری به استقبال و احوالپرسی پرداخت.