جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

چاووشی خوانانی از چهار استان کشور، گرد هم جمع شدند تا در حیاط با صفای خانه‌ی شهید صدوقیِ یزد؛ شبی با شکوه و به یادماندنی را بسازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهوری در ادامه برنامه‌های سفر خود به مشهد، در جمع فعالان سیاسی خراسان رضوی گفت که حق، عدالت و انصاف حکم می‌کند امروز بنده وقتی در جایگاه قدرت قرار گرفته‌ام، حتی با کسانی که با امثال بنده با بی‌عدالتی رفتار کرده و در مواجهه با ما قانون را نقض کردند، بر اساس عدالت، مهربانی و قانون رفتار کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه صندوق‌های بازنشستگی به شدت زیان‌ده هستند، پس اجازه دهید مسئولیت را در این صندوق‌ها به کسانی بسپاریم که تعهد بدهند می‌توانند این مجموعه‌ها را به سوددهی برسانند و اگر این کار را نکردند باید پاسخگو بوده و به جای تصویب پاداش و فوق‌العاده مدیریت برای خود، ضرر و زیان وارده را جبران کنند. انتقاد تند پزشکیان از ضرردهی صندوق‌های بازنشستگی | کسانی باید سرکار بیایند که به جای تصویب پاداش برای...

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با بیان اینکه به دنبال اصلاح برای احقاق حق و اقامه عدالت هستم و با همه وجود باور دارم که تبعیض، ظلم و بی‌عدالتی باید از بین برود، تاکید کرد: فقط در صورتی که همه دست در دست هم دهیم می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

مشهد - رییس جمهور گفت: اصلاح را از خودمان آغاز کنیم و اگر در معرض انتخابی بودیم که شایسته آن نبودیم، کنار بکشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با تاکید دوباره بر اینکه بنده به تنهایی یا حتی با همراهی و کمک بخشی از ایرانیان نمی‌توانیم ایران را بسازیم و همه باید به هم کمک کنیم، گفت: می‌دانم راه سختی را پیموده‌ایم و راه سخت‌تری را پیش‌رو داریم، اما ارزش و بزرگی انسان به عظمت دردها و دغدغه‌هایی است که دارد و این هنر انسان بودن است که برای تحقق باورها و اعتقاداتش سختی‌ها را تحمل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشکیان با تاکید بر اینکه بیایید اصلاح را از خودمان آغاز کنیم و اگر در معرض انتخاب و انتصابی قرار گرفتیم که خود را شایسته آن نمی‌دانستیم، کنار بکشیم، گفت: مگر اعتراض ما به این نیست که افراد شایسته برای مناصب مختلف انتخاب نشده‌اند، پس بیایید ما مبنا را در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی بگذاریم.

وب‌گاه تابناک

به مناسبت ایام عزاداری دهه آخر صفر 300 بانوی خدمتگذار از 13 استان کشور روزانه حدود 20 هزار قرص نان به جهت استفاده مواکب و عزاداران اهل بیت (علیهم السلام) در خراسان رضوی پخت میکنند.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در دیدار جمعی از فعالان سیاسی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه قطعا هیچ‌کس بی‌عیب و نقص نیست، گفت: همه از بی‌عدالتی گلایه و انتقاد می‌کنند، اما شرط عادل بودن این است که با کسی که با ما با بی‌عدالتی رفتار کرده نیز عادلانه و با عطوفت و مهربانی و در چارچوب قانون رفتار کنیم. حق، عدالت و انصاف حکم می‌کند که امروز بنده وقتی در جایگاه قدرت قرار گرفته‌ام، حتی با کسانی که با امثال بنده...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر ستاد سفر از ازدحام مسافر در استان‌های خراسان رضوی، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل و همدان خبر داد و «بازرگان» را شلوغ‌ترین مرز خروجی کشور اعلام کرد و گفت: ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی و حتی مدارس تجهیزشده در بیش از 10 استان به مرز اشباع رسیده است و مردم بدون رزرو قطعی اقامتگاه به هیچ‌وجه مسافرت نروند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین به ورود 30 هزار نفر از اتباع پاکستان برای سفر به مشهد اشاره کرد و افزود: متناسب با پیش‌بینی انجام‌شده برای حضور اتباع خارجی در روز شهادت امام رضا (ع) محل‌هایی برای خدمات‌رسانی به آن‌ها آماده شده است. همچنین از مرز‌های ایلام و کردستان تعدادی از اتباع عراقی برای سفر به مشهد و شمال کشور وارد شده‌اند که مشکلی برای اقامت آن‌ها وجود دارد، چون معمولا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

با پرداخت 26 هزار و 500 میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران، واریز معوقات کشاورزان به 120 هزار و 756 میلیارد تومان رسیده و به این ترتیب 58 درصد از پول گندم کشاورزان پرداخت شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان حج و زیارت اطلاعیه‌ای درباره نحوه ثبت‌نام و تشرف عمره مفرده در سال جاری منتشر کرد.